Röstlista dagDL2
20.15 hemlig röstar på bollen__
20.29 fio röstar på quarter4ever
21.10 Derring-Do röstar på fio
21.18 Snurrfian röstar på hemlig
21.22 Mistimed röstar på Lenis
21.22 Hedinn röstar på hemlig
21.25 Ferrari röstar på Hemlig
21.29 Gabby_Ossi röstar på Hedinn
21.29 quarter4ever röstar på fio
21.30 Mammas röstar på fio

Bollen 1
Quarter 1
Fio 3
Hemlig 3
Hedinn 1
Lenis 1

Bara 10? Två saknas?

Det var i hennes inlägg #162, copy paste:ar hela stycket där hon nämnde Cirkus och dig:

"Goda cirkus la en röst på hedinn men visste ju inte så mkt och det kändes som en typisk DL1-röst. Hedinn å sin sida missade DL men säger att hon nog röstat på bollen vilket isf hade lett till att vi haft en annan ute igår, beroende på ev extraröst. Behöver se mer av henne för att få nån uppfattning, ser det inte som speciellt varken ont/gott att råka missa en DL."

Tyckte att meningen om Cirkus möjligen kändes lite överslätande "Goda cirkus (men som ju inte visste så mycket), kändes som en typisk DL1-röst." det skavde lite när jag läste. Det följs ju också av ett stycke om dig som inte säger så mycket alls.
Det i kombination med att det känns som att du flyger under radarn gör att jag tänker att ni kanske sitter i lyan ihop.
Lägg till att jag upplever många av hennes teorier som att hon inte riktigt letar gör att jag väljer det spåret nu.

Också för att jag blev nojjig för att Fio kanske ville bli lynchad, och då ville jag inte hjälpa till...

Fast det är väl fakta att en god, oavsett roll (?), inte har någon koll (eg specialinfo) dag ett? Alltså, jag är alltid toklost dag ett, det är väl inte jättekonstigt?

Fast det är väl fakta att en god, oavsett roll (?), inte har någon koll (eg specialinfo) dag ett? Alltså, jag är alltid toklost dag ett, det är väl inte jättekonstigt?

Precis, därför upplevde jag det något överslätande när hon formulerade sig som hon gjorde. Som att hon poängterade att Cirkus ju inte visste något.

Det där sög ju. :/

Jag ska sova nu, jobbar imorgon så får se om jag hinner in innan nattDL för att teoria mer.

Gabby_Ossi röstar på Hedinn

Då det känns som att hon inte kommer med så mycket eget utan hakar på samma som andra redan skrivit.
Hur ser du på det kring bollen i DL1? Du skrev tidigare ikväll att du läst igenom det igen och förstod misstankarna, ändå anser du att jag hakar på andras teorier? Om nu inte jag minns fel var väl jag den första som ifrågasatte det bollen skrev, även om jag skrev det som en fråga till bollen och inte hur jag tänkte kring det, som Mammas gjorde sen.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka