Bukefalos 28 år!

dels att Hedinn inte verkar vilja gå med på möjligheten medans både jag och Niyama konstaterar att det finns en möjlighet att det skulle kunna vara så.

Hm va? Hon skrev ju:
Varför skulle Niyama lägga öppna på bumpo och dolda på Q? Jag ser det som ett väldigt otroligt scenario, eftersom det är extremt avslöjande. La fårulven den dolda rösten på Q så tror jag inte att den öppna ligger på bumpo. Ligger den dolda på någon annan däremot kan ju den öppna vara på bumpo, men en kombination av de båda tror jag inte på.

Och ja, det stämmer ju att jag aldrig skulle göra så för att det är alldeles för avslöjande.
 
Fast hur gömmer man sig om båda rösterna är på de personer med flest röster? Det blir ju jätteuppenbart med ett sånt resultat som igår. Om dolda rösten är lagd på Q så har jag väldigt svårt att tro att den öppna är på bumpo, förstår jag dig rätt om du tycker att det vore att "gömma sig"?
Det ovan stående tänker jag på, jag ser det inte alls som en omöjlighet att den öppna rösten är på Bumpo.
Vilken möjlighet vill jag inte gå med på?
 
Jag tycker att det kommer konstiga teorier från både Idahoe och Snurrfian mot mig, då jag upplever att de båda skriver saker som inte stämmer, men om det gör dem onda vet jag inte, de kan ju vara goda som fastnat i en tanke också. Jag förstår att det kan se ut som att jag är fårulv efter gårdagen, men det borde inte vara enda möjliga scenariot.

Men jag får hoppas att jag kan titta närmre på det imorgon.

Hedinn röstar på bumpo
Dels för att rädda mig själv, och för att fårulven kan ha räddat bumpo.
 
Det ovan stående tänker jag på, jag ser det inte alls som en omöjlighet att den öppna rösten är på Bumpo.
Det har väl inte jag heller gjort? Bara inte i kombination med den dolda på Q.
Fast tidigare idag så verkade hon kunna tänka sig det, så frågan är varför hon ändrade sig, det kan jag inte svara på.
Var har jag ändrat mig? :confused: Är du säker på att du inte blandar ihop mig med någon nu?
 
Niyama röstar på Idahoe
för att hon verkar slingra sig och inte vilja förklara sig och för att jag inte hinner se ställningen om vem som röstat var!
 
Emtherlia ändrar sin röst till Hedinn då jag efter att ha läst lite fler inlägg och teorifunderingar ändrat mig och tror hon är fårulven.

Edit: Visst hann jag?
 
Om du tänker efter finns det nog orsaker till att jag inte kan säga precis varför...

Ok, nu försöker du hinta om att du vet något. Men det går ju att svara på min fråga även om du vet?

Äh, jag hann inte. Fattar inte syftet Ida att hinta om specialroll istället för att svara på frågan.
 
Dag 2
18.48 Idahoe röstar på Hedinn
20.13 cirkus röstar på Hedinn
20.30 LenaH röstar på bumpo
20.41 Snurrfian röstar på Hedinn
20.47 Emtherlia röstar på Bumpo
20.58 Hedinn röstar på bumpo
21.00 Niyama röstar på Idahoe
21.01 Emtherlia ändrar sin röst till Hedinn (för sent)

@bumpo missade
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 600
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 495
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 181
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 051
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp