jag är inte 100% säker på att du är ulv - ärligt talat så är jag nojig över LenaH också, om det visar sig att Ida och bumpo är ulvar finns ju möjligheten att hon har spelat jättehögt.

Även Gabby är en som jag inte är 100% säker på. Egentligen är jag inte helt säker på någon eftersom siaren dog.

Jag ser väl risken främst om inte både Ida och bumpo är ulvar, då tror jag du eller LenaH är det. Jag tror mycket väl du kan ha alibiröstat men är mer tveksam till LenaH, dock mer som tyder på henne annars.

Efter den där kommentaren var jag tvungen att kolla om jag missat en roll i rollistan, där någon sida kunde tjäna på att en person blev lynchad. Men jag hittade ingen, så jag tror inte det gagnar goda om du är god Niyama att du lynchas.

Jag är nojig att goda är lurade på fler sätt, och om jag lynchas så kanske det öppnar ögonen på spelare som normalt sett är duktiga som goda.

Ja, nyss tolkade du det som att jag misstänkte bumpo mest. Alltså jag har tolkat hemligs röst på dig och säkerheten från LenaH och cirkus som att det finns specialroller bland er och att hemligs röst tyder på att du är god. Men börjar jag undra om jag är totallurad :confused:. På fråga från dig rankar jag Ida som mest misstänkt och bumpo strax därefter, så hur får du det till att jag är ovillig att misstänka bumpo? När jag har henne som andra mest misstänkt?!
Ska vi skippa 18 inlägg för att förklara oss för varandra och bara släppa just det? :idea:
Du verkade ju ändå noja lite för att du brukar misstänka bumpo och det var väl det jag reagerade något på?
Jag reagerade dock på en annan sak när du rangordnade vilka du misstänkte mest- du tog inte ens med mig där :p inte ens som på sista plats :idea:
Och det känns väl välkommet att inte ens platsa på listan på vilka du funderar över :cool: men samtidigt lite skumt :D

Jag ser väl risken främst om inte både Ida och bumpo är ulvar, då tror jag du eller LenaH är det. Jag tror mycket väl du kan ha alibiröstat men är mer tveksam till LenaH, dock mer som tyder på henne annars.

Jag drar mig sällan för att alibirösta så det har du rätt i. Menar du att lenaH inte brukar alibirösta? Det tycker jag är att ge någon frikort lite för lätt. I min bok kan alla göra allt

Nåväl, jag funderar lite på Hedinn. Hon är ju extremt svårtolkad iom att hon inte röstade igår. Är Ida ulv så tror jag att hedinn nog inte är ulv, men är Ida god så kan hedinn möjligen vara ulv - jag funderar runt DL1 nu

Ska vi skippa 18 inlägg för att förklara oss för varandra och bara släppa just det? :idea:
Du verkade ju ändå noja lite för att du brukar misstänka bumpo och det var väl det jag reagerade något på?
Jag reagerade dock på en annan sak när du rangordnade vilka du misstänkte mest- du tog inte ens med mig där :p inte ens som på sista plats :idea:
Och det känns väl välkommet att inte ens platsa på listan på vilka du funderar över :cool: men samtidigt lite skumt :D
Sluta ställ frågor då :rofl:

Jag kan vara lurad men jag har tolkat det som att det finns specialroller bland dig, LenaH och cirkus. Eftersom hemlig inledde med att rösta på dig håller jag dig som minst misstänkt. Jag ser det som möjligt att en av er luras, och då tror jag mer på cirkus eller LenaH än dig.

Jag drar mig sällan för att alibirösta så det har du rätt i. Menar du att lenaH inte brukar alibirösta? Det tycker jag är att ge någon frikort lite för lätt. I min bok kan alla göra allt

Nåväl, jag funderar lite på Hedinn. Hon är ju extremt svårtolkad iom att hon inte röstade igår. Är Ida ulv så tror jag att hedinn nog inte är ulv, men är Ida god så kan hedinn möjligen vara ulv - jag funderar runt DL1 nu

Men alltså, nu måste jag ju skriva samma sak i jättemånga inlägg eftersom ni inte läser det jag skrivit? Jag har skrivit att jag bara minns henne som ond i en lek och då skyddade hon kollegor, så därför ser jag det som något mindre troligt att hon alibiröstar än att du gör det men hon kan ha bytt taktik (har jag också skrivit). Jag minns det ju väldigt väl eftersom det var på det sättet jag fattade att hon var ulv då.

Jag är också fundersam över Hedinn, och det är därför jag röstade på Ida för att jag tycker det skulle klargöra en del.

Jag röstar också nu då.

Som jag skrivit innan idag är jag inte så säker på att hela lyan försökte kuppa ut Q, dock tror jag ändå det är mindre troligt att de skulle rösta ut hemlig för att skapa alibi i det läget. Så därför lägger jag cirkus och LenaH åt det goda hållet just nu. Troligen även Q eftersom hon var den andra som fick röster på sig.
Och även om det inte var en regelrätt kupp tror jag det är ganska stor chans att en till ulv följde sin kompis hemlig. Jag tror i så fall mest på bumpo eftersom hennes röst även skulle kunna vara en chansning för att rädda hemlig. Dessutom är det där de jag håller mest goda just nu har röstat redan.

Gabby_Ossi röstar på bumpo

Jag har svårt att placera Niyama i en lya faktiskt. Visst, hon kan luras, men jag får inte den känslan av henne plus att om Niyama vore ond och cirkus och LenaH goda så tror jag att hon hade agerat annorlunda, snarare kanske hakat på dem mot t.ex bumpo nu (även om de vore i lyan tillsammans) för att kunna bli mer betrodd själv? Sen såklart skulle hon kunna göra så av just den anledningen men jag tror verkligen inte det just nu.

Var jag har cirkus vet jag inte och eftersom Gabby nu kom in och röstade på bumpo så följer jag Niyama i det här läget.

Hedinn röstar på Idahoe

Jag har svårt att placera Niyama i en lya faktiskt.
Det är ju skönt att nån har svårt att placera mig där :laugh: men jag blir nojig eftersom det är lite antingen eller på dig och Ida... :nailbiting: och du brukar inte direkt lita på mig :cautious: men lika oroande att Gabby röstade på bumpo så :arghh:

Röstlista DL3 kl 21.30

19.28 cirkus röstar på bumpo
19.31 Niyama röstar på Ida
19.33 quarter4ever röstar på bumpo
20.06 Gabby_Ossi röstar på bumpo
20.09 Hedinn röstar på Idahoe

bumpo 3
Idahoe 2

Jag är nojig att goda är lurade på fler sätt, och om jag lynchas så kanske det öppnar ögonen på spelare som normalt sett är duktiga som goda.

Fast jag tycker det är bättre att vi lynchar såna som är mer misstänkta som ulvar än att vi lynchar dig, som jag ärligt talat inte alls vet var jag har. :)

Jag måste fatta ett beslut, för strax är det kvällsfodring av hästar och sova som gäller. Eftersom jag lutar åt att cirkus och Q kan vara goda, och jag tycker ffa bumpos röstinlägg igår andades "bestämt i gruppen att vi ska rösta på Q så jag slänger ihop nåt enkelt" (sorry bumpo inget personligt :heart) så lägger jag min röst där ikväll.

Habina röstar på bumpo

Då jag tror att hon och hemlig hänger ihop om nätterna. :sneaky:

Röstlista DL3 kl 21:30

19:28 cirkus röstar på bumpo
19:31 Niyama röstar på Idahoe
19:33 quarter4ever röstar på bumpo
20:06 Gabby_Ossi röstar på bumpo
20:09 Hedinn röstar på Idahoe
20:24 Habina röstar på bumpo

bumpo: 4
Idahoe: 2

Röstlista DL3 kl 21.30

20.24 Habina röstar på bumpo

bumpo 4
Idahoe 2

Jag får be om ursäkt för usel aktivitet idag, är barnvakt åt sjuk fyraåring som dock har studsat mellan golv och tak och verkat jättefrisk :meh: så har inte hunnit med hälften av vad jag tänkt hinna idag... Så jag kommer få rösta och försvinna igen, har en lång lista med grejer att fixa innan jag får sova.

Jag har försökt hinna läsa ikapp men delvis fått popcornläsa nu mot slutet.
Jag blir lite fundersam att flera verkar så stensäkra på att lyan igår skulle försökt en väldigt vågad kupp som inte ens skulle lett till vinst utan bara till lottning idag :confused: jag har försökt fundera på om det finns nån roll som har sån info som skulle tyda på det, men det finns det såvitt jag vet inte?

Nåväl, jag vet ju min egen roll och för att rädda mig själv kommer min röst hamna på Bumpo. Hon skulle kunna vara ulv med tanke på hur hemlig skrev igår i sitt röstinlägg om att Q spred misstankar mot bumpo. Ett försök att försvara sin kollega kanske?

Idahoe röstar på bumpo

Röstlista DL3 kl 21.30

20.24 Habina röstar på bumpo
21.09 Idahoe röstar på bumpo

bumpo 5
Idahoe 2

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m