Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle behöva läsa igenom deras snurrfiainlägg igen. Men i paddis inlägg där hon skriver om Lena så tror jag inte de är ulvar ihop även om det kan vara så.

Igår så misstänkte jag att det bara var en ulv kvar och det svarade Ileo på och trodde inte som mig. Frågan är om hon visste hur många ulvar det var kvar eller om hon var god som spekulerade. Om hon är ulv, undrar vad det säger om paddis om hon godförklarade igår.

Det är något som inte känns helt bra med paddi. Hon skrev något om att hon inte hade räknat med att fler skulle rösta på snurr (i Q lynchen). Så är Paddi ulv så var snurrfiagrejen ett misstag.

Jag behöver läsa och tänka lite. Sedan är det fullt möjligt att du lurar mig :p
När Paddi skriver att hon pusslat in Lena på en god roll, det får mig att reagera. Om det är 2 ulvar kvar, och Paddi är god - då kan ju omöjligt Lena vara det. Men i min tanke är det nog Lena som är god och Paddi försöker ha en annan roll än hon har? Det blir intressant att se vad Lena skriver när hon kommer in. Om hennes ulvradar blivit reparerad :p
 
Jag hinner inte in och analysera något förrän ikväll men jag försöker hänga med.
Jag tror att jag inte var helfel ute igår även om jag hade fel på vilken sort. :p
 
Det enda jag känner att jag verkligen måste kolla är varför jag håller @bollen__ god för jag antar att Mirtai gav sian till bollen och att nu bollen hävdar att Artline är god men det gör mig lite nojig att de två nu skrattar gott i lyan. :crazy:

Annars torde Ileo och Paddi vara de kvarvarande ulvarna.
 
Eller att bollen invaggar Artline i säkerhet och skrattar i lyan med Ileo eller Paddington.. :banghead:

Nu har jag snart gått igenom alla tänkbara konstellationer och har eg inte tid eftersom jag är på jobbet. :p

Det är nog rätt kontraproduktivt att noja på arbetstid så nu ska jag behärska mig tills jag kommer hem. :)
 
Eller att bollen invaggar Artline i säkerhet och skrattar i lyan med Ileo eller Paddington.. :banghead:

Nu har jag snart gått igenom alla tänkbara konstellationer och har eg inte tid eftersom jag är på jobbet. :p

Det är nog rätt kontraproduktivt att noja på arbetstid så nu ska jag behärska mig tills jag kommer hem. :)
jag nojjar bäst på arbetstid :p
 
Eller att bollen invaggar Artline i säkerhet och skrattar i lyan med Ileo eller Paddington.. :banghead:

Nu har jag snart gått igenom alla tänkbara konstellationer och har eg inte tid eftersom jag är på jobbet. :p

Det är nog rätt kontraproduktivt att noja på arbetstid så nu ska jag behärska mig tills jag kommer hem. :)
Jag har ingen arbetstid så jag nojar hela tiden. :angel:
 
Alltså - jag måste erkänna att leken fått prio 32 ungefär med tanke på vad som hänt/pågår i stan och jag har en vääääldigt dryg promenad framför mig om jag ens ska ta mig hem.
 
Alltså - jag måste erkänna att leken fått prio 32 ungefär med tanke på vad som hänt/pågår i stan och jag har en vääääldigt dryg promenad framför mig om jag ens ska ta mig hem.
Utan att vara påverkad av vad som hänt så känner jag desamma.

Ta hand om dig :heart
 
Alltså - jag måste erkänna att leken fått prio 32 ungefär med tanke på vad som hänt/pågår i stan och jag har en vääääldigt dryg promenad framför mig om jag ens ska ta mig hem.
Går det bra? Jag har precis organiserat frakt av en vän som befann sig på Drottninggatan och såg händelsen, så hon snart är hemma, fast hon fick ta en 40 min lång promenad först för att kunna bli upplockad... Vet inte var du bor, men säg till om jag kan hjälpa till med något. Går bussar utanför innerstan i alla fall.
 
Alltså - jag måste erkänna att leken fått prio 32 ungefär med tanke på vad som hänt/pågår i stan och jag har en vääääldigt dryg promenad framför mig om jag ens ska ta mig hem.
Även om jag inte är personligt drabbad så har leken fått väldigt låg prioritet. Ta hand om dig! :heart
 
Är det möjligt att ta en pausdag idag? Jag känner mig inte alls leksugen och är mentalt ganska slut efter att ha oroat mig över familj och vänner. Jag kan bita ihop men om flera känner likadant så kan vi kanske köra dl imorgon istället?
 
Är det möjligt att ta en pausdag idag? Jag känner mig inte alls leksugen och är mentalt ganska slut efter att ha oroat mig över familj och vänner. Jag kan bita ihop men om flera känner likadant så kan vi kanske köra dl imorgon istället?

Ja, jag sätter ingen DL-tid alls än så får vi se om/när ni vill fortsätta. Men om nån har lust går det förstås fint att teoria och rösta när som helst!
 
Är det möjligt att ta en pausdag idag? Jag känner mig inte alls leksugen och är mentalt ganska slut efter att ha oroat mig över familj och vänner. Jag kan bita ihop men om flera känner likadant så kan vi kanske köra dl imorgon istället?

Jag känner likadant. Även om jag inte har någon direkt person att oroa mig för så känns det konstigt att leka nu.
 
Går det bra? Jag har precis organiserat frakt av en vän som befann sig på Drottninggatan och såg händelsen, så hon snart är hemma, fast hon fick ta en 40 min lång promenad först för att kunna bli upplockad... Vet inte var du bor, men säg till om jag kan hjälpa till med något. Går bussar utanför innerstan i alla fall.
Åh tack men jag har just promenerat från hornsgatan till östra och roslagsbanan lär ska gå! :up:

676 vänder vid sjukhuset såg jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 891
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 354
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp