Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flera på jobbet har bekanta/släkt i Stockholm, i centrum. Alla oskadda Tack och lov. Och sambon säkert hemma nu också :heart.
Skönt att läsa att ni alla här mår bra.
 
Hörrni, jag har verkligen försökt uppbåda energi för att slutföra leken men känner mig lite som om jag satt i heta stolen i Postkodmiljonären - jag tror jag vill stanna här. :)

Inte för att jag inte tycker man kan leka när det händer hemskheter i världen (snarare tycker jag nog att man behöver det!) men jag tror att vi alla har tappat fokus och att det blir svårt att ladda om för att slutföra just den här leken. :)

Hur känner ni andra som är kvar och hur känner LL @Niyama ?
 
Hörrni, jag har verkligen försökt uppbåda energi för att slutföra leken men känner mig lite som om jag satt i heta stolen i Postkodmiljonären - jag tror jag vill stanna här. :)

Inte för att jag inte tycker man kan leka när det händer hemskheter i världen (snarare tycker jag nog att man behöver det!) men jag tror att vi alla har tappat fokus och att det blir svårt att ladda om för att slutföra just den här leken. :)

Hur känner ni andra som är kvar och hur känner LL @Niyama ?

Nä, ingen verkar så pepp.
 
Hörrni, jag har verkligen försökt uppbåda energi för att slutföra leken men känner mig lite som om jag satt i heta stolen i Postkodmiljonären - jag tror jag vill stanna här. :)

Inte för att jag inte tycker man kan leka när det händer hemskheter i världen (snarare tycker jag nog att man behöver det!) men jag tror att vi alla har tappat fokus och att det blir svårt att ladda om för att slutföra just den här leken. :)

Hur känner ni andra som är kvar och hur känner LL @Niyama ?
För min del så håller jag med. Jag tycker absolut att vi ska leka men jag tappade verkligen peppen att slutföra denna.
Så om Niyama vill avsluta så är det ok för min del :)
 
Hörrni, jag har verkligen försökt uppbåda energi för att slutföra leken men känner mig lite som om jag satt i heta stolen i Postkodmiljonären - jag tror jag vill stanna här. :)

Inte för att jag inte tycker man kan leka när det händer hemskheter i världen (snarare tycker jag nog att man behöver det!) men jag tror att vi alla har tappat fokus och att det blir svårt att ladda om för att slutföra just den här leken. :)

Hur känner ni andra som är kvar och hur känner LL @Niyama ?
Jag håller med. Jag är inte alls peppad vilket är synd eftersom det har varit en väldigt rolig lek.
 
jag håller med, jag stannar gärna här oxå. Det är svårt att försöka starta om och den här helgen vill jag fokusera på mina vänner och familj och vill ta vara på varje sekund med dem när jag är här uppe :heart
 
1. cirkus - ulv
2. Gabby_Ossi - ängel
3. hemlig - spionlärling
4. quarter4ever - mästertjuv
5. Ileo - ulv
6. Mirtai – givmild siare
7. LenaH - ulv
8. Snurrfian - ulv
9. bollen__ - borgmästare
10. Artline - nattvakt
11. Paddington - bybo
12. Lobelia - inbrottstjuv
13 Hedinn - röstfifflare
 
* = raderna spionlärlingen fick

Dag 1
*Mästertjuven stjäl från Hedinn
Cirkus (häxulv) lynchas

Natt 1
Ängeln skyddar Gabby
*Siaren siar Q
Ulvarna käkar Hedinn (röstfifflare)

Dag 2
Mästertjuven röstar dolt på Snurris
Siaren delar ut en sia till Gabby
Q (mästertjuv) lynchas

Natt 2
*Ängeln skyddar Gabby
Mottagaren av sian siar Lobelia
*Ulvarna käkar Gabby

Dag 3
Siaren delar ut en sia till hemlig
Snurris (ulv) lynchas

Natt 3
Ängeln skyddar Mirtai
Ulvarna käkar hemlig
Mottagaren av sian siar Art

Dag 4
Siaren delar ut en sia till bollen
Lobelia (inbrottstjuv) lynchas

Natt 4
Mottagaren av sian siar Art
Ulvarna käkar Mirtai
 
Ja, rolig och spännande lek även om jag blev lite putt när jag dog utan förvarning och inte hann delge mina tankar efter senaste DL... :p Sedan vet jag inte om det hade hjälpt så mycket för jag var inne på att Paddington var ulv (trodde hon låtsades vara spion) ihop med Ileo eller ev ihop med LenaH och att Ileo i så fall var nattvakt... :angel:
 
Håller med om att det var en rolig lek. Rätt beslut att avsluta i det här läget tycker jag.
Tack både LL och övriga deltagare.

Ska fortsätta gå på min känsla, Ileo var ju ulv :p.
Kände på mig att jag outat mig så mycket att lyan enkelt snappat upp att jag var spionen och skulle käka mig den natten, därav att jag slängde iväg några inlägg innan nattDL.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 775
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 128
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 807
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp