Vad skönt att det inte bara är jag.:) Jag har iofs bara varit ulv en gång, men då fick jag dåligt samvete av att rösta ut @Ferrari när min ulvkollega @quarter4ever spelade mycket skummare.:o
Jag röstar på den jag har bäst teorier mot dvs den jag tycker spelar skummast. I den här leken råkade det vara min stackars kollega @Sookie . Dock känner jag mig taskig vid käk :( försöker vara noga med att inte ta nån som dött tidigt senaste leken.
 
Jag är såååå nöjd med min insats.
1. Jag försvarade en ulv O_o
2. Jag släppte förbi en ulv (@LenaH). Min Cirkus motivering hade passat in bättre på Lena men jag vill aldrig att Lena ska vara ond och jag ville inte riskera att lyncha Lena som redan hade en röst.

Tack @hemlig för du tog över efter mig :) Annars hade nog även jag blivit kickad pågrund av missad röst :o. Om inget annat så somnade jag redan 21:00 (efter att ha varit vaken ett dygn) igår tack vare att jag inte hade en lek att tänka på :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 445
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 122
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 023
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp