Jag tyckte också det var en rolig lek - så länge det nu varade för mig - jag var ganska beredd på att bli käk tidigt iom att jag levt länge i de senaste lekarna. Synd bara att jag inte fick leva länge nog att jaga @Niyama det hade ju varit relevant för en gångs skull :laugh:

Extra kul att @glömmerallt var med och det är ju bara att konstatera att du är saknad i lekarna så jag hoppas att du fick lite blodad tand nu.

Tänk att jag gillar både de lekar med massor av specialare och twister och såna här superbasic lekar. Helst vill jag ju leva lite längre än till första natten
 
Jag tycker det är synd att leken är slut, hade velat att fler skulle vara kvar, så kunde vi ha låtit bli att käka och ängeln skulle tro att jag med säkerhet var god :p hade på känn att hemlig var ängel och kanske skulle skydda mig, så ville låta bli att käka men var ju lite meningslöst när det ändå skulle ta slut nu.
 
Jag tyckte också det var en rolig lek - så länge det nu varade för mig - jag var ganska beredd på att bli käk tidigt iom att jag levt länge i de senaste lekarna. Synd bara att jag inte fick leva länge nog att jaga @Niyama det hade ju varit relevant för en gångs skull :laugh:

Extra kul att @glömmerallt var med och det är ju bara att konstatera att du är saknad i lekarna så jag hoppas att du fick lite blodad tand nu.

Tänk att jag gillar både de lekar med massor av specialare och twister och såna här superbasic lekar. Helst vill jag ju leva lite längre än till första natten

Misstänker du mig redan för att vara ulv:eek:

Tyckte det var så roligt att vara med och leka igen så det blir nog fler gånger, undviker nog de mest twistade men annars ska det nog gå bra. Det här är nog lite som när jag cyklar, jag lär aldrig bli bra på det men jag kan nog undvika vurpor om jag tar det lugnt och i min egen takt även när jag inte gjort det på ett tag:laugh:

Håller verkligen med om ditt sista stycke, omväxling är nyckel,. Jag hade nog inte varit road av det här i ett decennium om alla lekar hade följt samma mönster.
 
Synd bara att jag inte fick leva länge nog att jaga @Niyama det hade ju varit relevant för en gångs skull :laugh:
Jag var inte ens orolig för det denna gång :D var mer oroad av Q och Lobelia men första natten blev jag nedröstad (efter att vi hade tagit bort de som inte skulle käkas pga dött tidigt senast + GA varit borta i evigheter).
 
Menar du att du inte är bra på ulvlekar?! O_o

Tycker också det var kul att du var med igen!

Ja det menar jag, bättre pån det än att cykla lär jag nog vara(hoppas jag). Sen har jag spelat bra i vissa lekar(och extra dåligt ibland) men generellt är jag nog ganska medioker men det är inget konstigt med det alla kan ju inte vara bäst och jag är nöjd så länge jag dels har roligt själv och dels bidrar till att andra har det. :)

Tack, till dig och alla andra som har uttryckt att det är roligt att jag är med igen det betyder jättemycket:love: På ett sätt har jag nog saknat er och gemenskapen kring lekarna mer än lekarna i sig. :heart
 
Ja det menar jag, bättre pån det än att cykla lär jag nog vara(hoppas jag). Sen har jag spelat bra i vissa lekar(och extra dåligt ibland) men generellt är jag nog ganska medioker men det är inget konstigt med det alla kan ju inte vara bäst och jag är nöjd så länge jag dels har roligt själv och dels bidrar till att andra har det. :)

Tack, till dig och alla andra som har uttryckt att det är roligt att jag är med igen det betyder jättemycket:love: På ett sätt har jag nog saknat er och gemenskapen kring lekarna mer än lekarna i sig. :heart

En av de stora behållningarna för mig som dog så tidigt har varit att läsa dina inlägg - jag har tyckt att du var så analytisk och smart - jag var rätt så säker på att du inte var ulv.
 
Ja det menar jag, bättre pån det än att cykla lär jag nog vara(hoppas jag). Sen har jag spelat bra i vissa lekar(och extra dåligt ibland) men generellt är jag nog ganska medioker men det är inget konstigt med det alla kan ju inte vara bäst och jag är nöjd så länge jag dels har roligt själv och dels bidrar till att andra har det. :)

Tack, till dig och alla andra som har uttryckt att det är roligt att jag är med igen det betyder jättemycket:love: På ett sätt har jag nog saknat er och gemenskapen kring lekarna mer än lekarna i sig. :heart
Det är ju svårt att "mäta" hur bra man är på ulvlekar, och det är inte heller viktigt, men jag ser definitivt dig som en av de vassare spelarna.
 
En av de stora behållningarna för mig som dog så tidigt har varit att läsa dina inlägg - jag har tyckt att du var så analytisk och smart - jag var rätt så säker på att du inte var ulv.

Tack :)

Just bybo är en roll jag är ganska duktig på tycker jag. Trivs bra med den rollen, kan fokusera på att leta ulvar och behöver inte bry mig om natt val eller att försöka lura. Passar mig bra att kunna koncentrera mig på en sak. Blir lätt lite kaosartat och för invecklat annars.

Jag skulle nog anse mig vara en bra spelare om vi pratar bara om att spela som bybo.
 
Det är ju svårt att "mäta" hur bra man är på ulvlekar, och det är inte heller viktigt, men jag ser definitivt dig som en av de vassare spelarna.

Tack

Det beror väl på vad en jämför med jag tycker t.ex. du och @cirkus är bättre ;). När du var ny har jag för mig att jag spelade bra som ulv en period(det gick utför sen..) åtminstonde i avseende att klara mig kvar och inte bli upptäckt men det var nog för att det var mitt fokus då sen började jag mer se till helheten och hjälpa lyan i stort och fick då fler möjligheter att trassla till det :laugh:

Jag tänker att det kanske sitter i om jag var bra på att lura dig där i början ;)
 
Jag tycker det är svårast :crazy:. Men skönt om man inte orkar engagera sig så mycket, alltså fundera över val eller diskutera med lyan.

Ja det är ju olika vad som passar en. Jag ser det som att jag får mer tid till teorierna. Sen känner jag mig taskig när jag är ond och ska lura folk jag får liksom dåligt samvete. Angående att vara ulv så beror det också mycket på vilka andra som är det så en kan komplettera varandra tycker jag.
 
Jag tyckte också det var en rolig lek - så länge det nu varade för mig - jag var ganska beredd på att bli käk tidigt iom att jag levt länge i de senaste lekarna. Synd bara att jag inte fick leva länge nog att jaga @Niyama det hade ju varit relevant för en gångs skull :laugh:

Extra kul att @glömmerallt var med och det är ju bara att konstatera att du är saknad i lekarna så jag hoppas att du fick lite blodad tand nu.

Tänk att jag gillar både de lekar med massor av specialare och twister och såna här superbasic lekar. Helst vill jag ju leva lite längre än till första natten
Ähum, jag tyckte du varit fredad vääääldigt länge... :D
 
Jag var iaf övertygad om att @quarter4ever var ulv. :cautious:
Men då!! :eek::eek:
Varför då :o
Det var ju jag med! Eller inte ulv men ond utanför lyan. Dag 1 i alla fall.
O_o:p


Sedan känner jag mig ytterst skyldig till att goda tappade detta iom min total melt down igår
:crazy:
Jag tror faktiskt att jag satt och sov framför datorn där helt ärligt för jag vet att jag såg på klockan när jag skrivit färdigt om min översyn och då var den 21.10.... men det inlägget är ju postat senare och jag trodde att jag hade tid på mig att skriva min röst då....
Jag hade btw röstat på sookie....

Jaja hemskt ledsen hörrni att jag missade men ett otroligt földygn efter lång vaka tog helt enkelt ut sin rätt.O_o
 
Men då!! :eek::eek:
Varför då :o

O_o:p


Sedan känner jag mig ytterst skyldig till att goda tappade detta iom min total melt down igår
:crazy:
Jag tror faktiskt att jag satt och sov framför datorn där helt ärligt för jag vet att jag såg på klockan när jag skrivit färdigt om min översyn och då var den 21.10.... men det inlägget är ju postat senare och jag trodde att jag hade tid på mig att skriva min röst då....
Jag hade btw röstat på sookie....

Jaja hemskt ledsen hörrni att jag missade men ett otroligt földygn efter lång vaka tog helt enkelt ut sin rätt.O_o

Du betedde dig så skumt. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 444
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 225
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 121
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 022
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp