7 spelare kvar


Artline - Lenis - Madalitso
cirkus - Artline - Madalitso
xfie - Madalitso - fio
Madalitso - qitis - cirkus
fio - bollen__ - LenaH
bollen__ - xfie - LenaH
Emro -missad -
LenaH

DL1
19.28 qitis röstar på LenaH
18.36 Madalitso röstar på qitis
19.02 xfie röstar på Madalitso
19.42 Artline röstar på Lenis
21.03 cirkus röstar på Artline
21.13 Bollen röstar. På xfie
21.17 fio röstar på bollen
21.22 Lenis röstar på Mirtai
21.23 Mirtai röstar på Fio
21.25 LenaH röstar på Lenis


DL2
18.11 xfie röstar på fio
18.17 Emro röstar på LenaH
19.45 qitis röstar på Emro
20.38 Madalitso röstar på Cirkus
21.17 LenaH röstar på fio
21:22 bollen__ röstar på LenaH
21:27 cirkus röstar på Madalitso
21:29 fio röstar på LenaH
21:30 Artline röstar på Madalitso



Det är som sagt viktigt att vi samlar rösterna idag annars kan leken vara slut inatt.

Idag tycker jag att Emro varit den som varit absolut mest märklig - precis som redan konstaterats - varför två konstellationer av lya? Jag köper lyakandidater - men varför just två grupper. I bägge grupperna ingår fio, men xfie ingår iinte alls. Det största problemet här är att jag inte tycker att hon kommer med förklaringar hur hon valt ut dessa två konstellationer.

I övrigt så tycker jag at xfie jobbar på bra men är lite förvånad över att förvirringen verkar ha ökat snarare än minskat, men jag tror det hänger ihop med nybörjar entusiasm som kanske gått över i nån sorts krassare verklighet. De frågor och tankar som kommer om brevbärare etc - känns väldigt äkta och där nånstans så väljer jag att lägga undan henne idag.

fio har lagt en förstaröst idag på den jag håller som mest misstänkt efter dagens resonemang och det ihop med några andra förflugna kommentarer får mig att pussla in henne bland de goda. (ve dig om jag har fel!). Hennes tidigare röst på LenaH håller jag inte emot henne - jag tror hon var tvungen. Hon hade kunnat rösta på Mada om hon vetat att det skulle komma en röst till där, men det blev LenaH. Jag tror inte hon skulle sticka ut så och rädda sig själv om hon var ulv faktiskt.

Madalitso och Artline är jag skeptisk till faktiskt. Jag tror att rösten från Art på Mada igår kan ha varit en klassisk alibiröst - vågat iom att det finns en röstfifflare, men ändå lite säkert eftersom det bara fanns en röst där innan och LenaH hade då tre röster. Mada har spottat upp sig lite idag, men nånting skaver ändå rejält.

Bollen__ är väl den jag håller som mest neutral - hon kan lura skiten av mig, men jag tycker att hon ändå har teoriat bra, men rösterna är väl inte superjippi om nu xfie är god liksom LenaH bevisligen var. Såg nu att hon lagt en andraröst på emro och jag tror hon är rätt ute där

All in all. Den jag misstänker mest idag är Emro så därför

cirkus röstar på Emro
 
DL 3
20.13 fio röstar på Emro
21.12 Bollen röstar på emro
21.16 cirkus röstar på Emro
21.25 Emro röstar på fio
21.29 Madalitso röstar på Emro
21.29 xfie röstar på Emro
21.30 Artline röstar på Emro


Emro 6
fio 1
 
Senast ändrad:
Är hemma från stallet och upptäcker att typ ingen skrivit vilket gör mig helt nipprig.

Men vi behöver samla rösterna idag, så jag tänker följa dom två som redan röstat. Dessutom har jag inte heller hängt med i emros resonemang idag.
Madalitso röstar på Emro
 
Jag är så kluven, det är ju de tre som jag hållt som skummast hela tiden som nu röstar på Emro. Samtidigt måste vi samla våra röster. Jag lägger en röst nu och ser om det kommer in något annat de närmsta minuterna...

Emro är svårbedömd pga få inlägg och även om det kommit mer idag vet jag inte riktigt var jag har henne.
Det var skumt att peka ut två lyor och sedan inte kunna förklara tillfredsställande varför hon valde dem. Därför

xfie röstar på Emro
 
Eftersom sett är viktigt att sanla rösterna

Artline röstar på Emro
jag tror hon har två lya alt för att hålla dörrarna öppna och rösta på vem som helst.
 
Vad i hela jävla fridens namn.
Det ritade om min karta rätt kraftigt.

Nu kan vem som helst av alla vara ulvar i min bok.

Ja vi kan köra NattDL ikväll för leken är slut om käket lyckas.

RImligen borde ängellärlingen ha minst ett beskydd kvar i allafall
 
Ulvarna käkar brevbäraren bollen.

Grattis onda! :banana:

Sammanfattning på gång...

Lenis - bybo
Artline - ulv
Cirkus - ängellärling
Xfie - bybo
Mirtai - siarlärling
Madalitso - ulv
Qitis - bybo
LenaH - bybo
fio - ulv
bollen__ - brevbärare
Emro - röstfifflare
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 420
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 042
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 018
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 931
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp