Bukefalos 28 år!

Alltså jag vet inte vad jag skulle kunna skriva för att övertyga någon. Problemet är att jag själv är osäker på både Mirtai och LenaH. Hade känts bättre om någon av dom hade känts mer god än den andra.
 
Det som talar för fios fördel är att hon fortsätter försvara sig.


M och Lenas frånvaro gör de dock inte onda
 
Oavsett vad så har den siste ulven varit riktigt lurig. Jag lägger en safe-röst nu men är villig att ändra mig om nya bevis dyker upp.

flyingchange röstar på Mirtai därför att Artlines teori tidigare om att hon suttit i lyan med Ileo känns rimlig.
 
Äääh. Jag kanske ändrar mig. Men lägger en säkerhetsröst.


Artline röstar på mirtai

jag tror att hon alibi röstade på ileo i magnum lynchen.
 
LenaH röstar på fio för att jag tror att hon är den sista ulven.
Jag tror hon var trollad när hon röstade på mig för att ulvarna skulle lura den som ev fick info om vem ulvarna trollar.
 
  • Ledsen
Reactions: fio
DL5
12:00 Mirtai röstar på LenaH
19:50 iiantazie röstar på Mirtai
21:15 flyingchange röstar på Mirtai
21:19 Artline röstar på Mirtai
21:21 LenaH röstar på fio

Mirtai 3
LenaH 1
fio 1
 
Äh vad fan jag går efter hjärtat istället

flyingchange ändrar röst till fio därför att jag haft en bad feeling sen hon röstade på mig och hennes röstlista känns som en ulv som inte vill outa sig
 
Shit flygande bytet.. då måste jag rösta på Mirtai för att rädda mig själv

fio röstar på Mirtai som den sista ulven
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 212
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 488
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 024
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 784
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II
  • Stripbete

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp