Bukefalos 28 år!

Eller Tazi? Jag vet fan inte.... får läsa vidare i morgon. Jag måste tyvärr lägga mig strax. Ska upp på ett tidigt krismöte igår (vården)

Jag har snarare varit drivande mot Lena.

Det jobbiga är att iiantazie och Artline båda har teoriat om Mirtai som ulv, medan fio inte har gjort det vad jag kan dra mig till minnes nu (men det måste kollas upp). LenaH's röst på Mirtai i lynchen mot Ileo kändes trollad så här i efterhand, för övrigt.
 
Vi har alltså ängeln, fifflaren, spökväckaren, en bybo och en ulv kvar. Det KAN ju inte vara omöjligt att utröna vem som är vem. Brukar spöket alltid rösta som spökväckaren förresten?
 
Jag måste också sova.
Jag står fast vid fio som ulv, iiantazie och Artline som goda och bytet som en flygande outsider.

Varför jag tror som jag gör har jag redogjort för tidigare i leken.
 
Jag måste också sova.
Jag står fast vid fio som ulv, iiantazie och Artline som goda och bytet som en flygande outsider.

Varför jag tror som jag gör har jag redogjort för tidigare i leken.
För stunden håller jag med dig men jag kommer troligen hinna noja över dig.
 
Mina nojjor har flyttats mot Artline och iiantazie med tanke på vad Mirtai sa i sitt Freeeeeedoooooom-moment. Men ja magkänslan i denna lynch sa ju fio.
 
Det är väl klart som fasen ni håller med Lena eftersom ni är på hennes goda lista. Jag ser hur hon systematiskt plockar den ena efter den andra samtidigt som hon själv överlever Lynch efter Lynch! Hur vanligt är det? Typiskt ulvlena manér och fjäska in sig och sen hugga.

Lena röstade inte på mig förrän ni alla redan hade röstat på Mirtai, det var ju enkelt att lägga en röst på mig för att förbereda morgondagens Lynch! Jag litar fan inte på Lena :cautious:
 
Det är väl klart som fasen ni håller med Lena eftersom ni är på hennes goda lista. Jag ser hur hon systematiskt plockar den ena efter den andra samtidigt som hon själv överlever Lynch efter Lynch! Hur vanligt är det? Typiskt ulvlena manér och fjäska in sig och sen hugga.

Lena röstade inte på mig förrän ni alla redan hade röstat på Mirtai, det var ju enkelt att lägga en röst på mig för att förbereda morgondagens Lynch!
Fast jag har ju sagt sen igår att jag skulle rösta på dig. ;)

Desperat ulv much? :D

Men det hedrar dig att du kämpar vidare! :up:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 853
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 174
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 793
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 527
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp