Bukefalos 28 år!

Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.

Jag kommer antagligen inte heller vara inne vid dl pga hoppträning så vill nån lyncha mig så går det bra, jag är redo att dö nu! :p
Är det här ett erkännande om att du är ulv? Är du god så vore det onödigt att lyncha dig.
 
Angående om Mirtai är trollad att Rösta på Lena så finns det flera scenarion.
Ulvarna trollar ulven Mirtai att sätta igång ett drev genom att rösta tidigt på LenaH.

Ulvarna har trollat goda Mirtai att rösta på ulven LenaH för att vi ska tro att LenaH är god. Såvida inte Ängeln har skyddat LenaH de föregående nätterna så fattar inte jag att hon fortfarande lever med tanke på att Lena typ alltid käkas direkt.

Eller så är goda Mirtai trollad att Rösta på Goda LenaH och ulven är någon helt annan.

Eller så är rösten inte trollad alls
 
Jag är så himla osäker. Jag har ändå kokat ner det till att mina främsta ulvkandidater är @fio och @Mirtai. Fio främst pga hennes ganska yviga röstrad, och ovilja att godförklara någon öht. Nu läste jag igenom @Artlines inlägg om att @Mirtai och @Ileo kunde vara kollegor och det kändes ändå väldigt rimligt. Att lyan trodde att de skulle behöva offra Mirtai som inledde DL3 med två röster från vad jag ändå tror är två goda, men sen rök @Magnum istället.

Jag hoppas fortfarande på lite gudomlig inspiration som pekar med hela handen mot vem som egentligen är ulv, annars får jag väl dra lott.
 
Kvar är alltså jag, Artline, LenaH, fio, Mirtai och flyingchange.

Artline känns aktiv och teoriande, får goda vibbar av henne. Teorin om vilka som finns i lyan känns vettig. LenaH är alltid lurig men jag väljer att tro att hon är god eftersom hon också teoriat flitigt med rimliga teorier.

fio ser jag att några tycker verkar god, varför? Verkar skeptisk till alla godförklaringar. Skulle kunna tänka mig fio som ulv.

Mirtai litar jag fortfarande inte på. Tycker Artlines teori om Ileo och Mirtai i lyan inte verkar helt åt skogen, och att Magnum isåfall skulle offra en kollega för att rädda sig själv.

flyingchange blir jag mer och mer inne på att hon är god. Teoriar på duktigt, och var först på Magnum och röstade även tidigt på Ileo när det fortfarande fanns en möjlighet att vända lynchen.

Då har jag antingen fio eller Mirtai i lyan, och där misstänker jag nästan Mirtai mest. fio har ändå kommit med några teorier jag kan hålla med om.

Ska ut en sväng så röstar nu för att inte missa (antagligen hinner jag in igen, men för att vara på den säkra sidan)

iiantazie röstar på Mirtai
 
Jag är så himla osäker. Jag har ändå kokat ner det till att mina främsta ulvkandidater är @fio och @Mirtai. Fio främst pga hennes ganska yviga röstrad, och ovilja att godförklara någon öht. Nu läste jag igenom @Artlines inlägg om att @Mirtai och @Ileo kunde vara kollegor och det kändes ändå väldigt rimligt. Att lyan trodde att de skulle behöva offra Mirtai som inledde DL3 med två röster från vad jag ändå tror är två goda, men sen rök @Magnum istället.

Jag hoppas fortfarande på lite gudomlig inspiration som pekar med hela handen mot vem som egentligen är ulv, annars får jag väl dra lott.
Nu när jag är död får du gärna sluta tagga mig när du nämner mig om det inte är någonting du vill att jag ska svara på. :) Det blir lite förvirrande med alla notiser hela tiden.
 
Fio främst pga hennes ganska yviga röstrad, och ovilja att godförklara någon öht.

Jag anser att det är livsfarligt att godförklarad någon om en inte har en specialroll där en vet att någon är god genom info osv.. Jag har skrivit tidigare att jag tror Art och Tazi lutar åt det goda hållet.
 
Nu när jag är död får du gärna sluta tagga mig när du nämner mig om det inte är någonting du vill att jag ska svara på. :) Det blir lite förvirrande med alla notiser hela tiden.

Aha förlåt, jag tänkte att eftersom även döda kan vara med och påverka leken åt båda håll så taggar jag alla jag nämner :)
 
Jag kanske gör fel med taggningarna i största allmänhet förresten? Jag har försökt tagga folk jag teoriar om för att de ska få veta det sas. Men det kanske inte är kutym?
 
Jag kanske gör fel med taggningarna i största allmänhet förresten? Jag har försökt tagga folk jag teoriar om för att de ska få veta det sas. Men det kanske inte är kutym?
Jag tycker det är trevligt om jag är vid liv. Jag kan nog vara dålig på det själv om jag inte har en fråga till personen.
 
Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.

Jag kommer antagligen inte heller vara inne vid dl pga hoppträning så vill nån lyncha mig så går det bra, jag är redo att dö nu! :p
Du kommer antagligen inte vara inne vid dl??? Tänker du inte rösta?? Är snart vid dl.
 
Tack för svar om taggningar @fio och @Artline, det verkar ju som att folk gör lite olika. Men jag ska nog tagga ner på taggningar ( :p ) av folk som är döda iaf (eller döda och döda, de sitter ju i varsin lya och gottar sig).
 
Jag vet verkligen inte vem jag ska rösta på.

Med tanke på röstningarna och ev. förtrollning så känns fio mest ond om man ska tänka logiskt.

Lena har jag blandade känslor för. Men är rädd för att hon ska vara typ ängel.

Mirtai har jag en väldigt bra teori om varför hon är kollega med ileo.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 622
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 732
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 345
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 170
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Tvillingdräktighet
  • Byta golv i hästtransport osv

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp