Nästa NattDL blir när ängel, siare och ulvar har gjort sina val. Blir det tillräckligt tidigt kanske vi kan köra en lynch till 21.30, jag meddelar det i så fall :)
Förtydligande:
Ni som ska välja kan såklart vänta till senast 08.00 imorgon bitti om ni vill :) Är ju inte säkert att alla kommer in hit igen idag.
Men OM alla skulle ha valt tidigare så kanske vi kan hinna en till DL på vanlig tid ikväll.
 
Då har vi fått in alla val.

Uppdatering natt 4:

Natten var lugn och ulvarna fick gå hungriga.


Vill ni att vi kör lynch som vanligt 21.30 (förutsatt i så fall att alla 5 spelare hittat hit i tid) eller vill ni hellre vänta till imorgon? :)
 
Då har vi fått in alla val.

Uppdatering natt 4:

Natten var lugn och ulvarna fick gå hungriga.


Vill ni att vi kör lynch som vanligt 21.30 (förutsatt i så fall att alla 5 spelare hittat hit i tid) eller vill ni hellre vänta till imorgon? :)
Jag kör gärna dl som vanligt!
 
Då startar jag teoriandet ;)

jag fortsätter att beta av de som röstade på Lena, och tänkte att qitis kunde vara lämplig. Röstar där eftersom en god q inte missat alla mina hintar om att Lena var god

Mirtai röstar på qitis
 
Jag tror på Mirtai jag så jag röstar också på qitis. Fan vad jag grämer mig att jag drack vin hos grannen, jag hade nog inte missat att LenaH var god i så fall.

cirkus röstar på qitis
 
Jag tror på Mirtai jag så jag röstar också på qitis. Fan vad jag grämer mig att jag drack vin hos grannen, jag hade nog inte missat att LenaH var god i så fall.

cirkus röstar på qitis
Nackdelen är väl att det ev stod mellan två goda i den lynchen
 
Hoppar på tåget här oxå då det stämmer överens med mina tankar om både Mirtai och Q

Fio röstar på Qitis då hon med all sannolik är siad ulv
 
Jag är här nu och jag vet faktiskt att jag inte är ond
Misstänker fio för att följa med lätt mot mig ungefär som xfie gjorde mot LenaH
Tänker att hon är ulv - tyckte hon blev väl enkelt godförklarad igår egentligen?
liksom. När blev Fio god? :idea:

Siad är jag inte -då hade inte Mirtai röstat på mig och baske mig om det kanske inte är så att cirkus är ond iaf ? har ju glidit med väldigt enkelt i denna leken egentligen
Eller så är det GA som är ond. Gah


det torde ju inte vara katastrof för goda om jag åker nu ändå men vill iaf visa vad jag tänker och misstänker
Kanske hjälper det något ändå i slutändan?

väljer att rösta på cirkus -min röst torde ändå inte göra någon skillnad tyvärr men har en känsla av att hon lurat brallorna av flera i leken helt enkelt.
Qitis röstar på cirkus
 
Röstlista dl 5

19.26 Mirtai röstar på qitis
Cirkus röstar på qitis
19.57 fio röstar på qitis
20.16 ? Qitis röstar på cirkus

cirkus 1
Qitis 3
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 384
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 919
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 983
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 899
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp