Det finns fördelar och nackdelar med alla årstider men det är svårt att hitta några nackdelar med våren.

Så jag väljer våren. Känslan att äntligen kunna gå ut utan jacka är fantastisk. Den är inte onödigt varm som sommaren kan vara och på våren finns det inte så många insekter.

Det går även att bada utomhus men det är dock kallt.
Inte många nackdelar med våren?
Pollen
Lervälling
Snålblåst
Plötsligt inslag av snö när man trodde det var över...

Nja. Nog finns det nackdelar med våren.

Jag vill lägga en röst nu, eftersom jag sitter i möte ikväll, vet inte hur lång tid det kommer ta.

Blacksmithfarm röstar på Artline
För jag tycker att det är skumt att hon har svårt att hitta nackdelar med våren.
 
Jag kommer behöva rösta nu för jag ska åka och vet inte när jag kommer hem från stallet. Det tenderar visst att ta mer tid än man tror.:p

Än så länge finns det inte så mycket att gå på. Vi är många som gillar våren, vilket inte är så konstigt dessa dagar när man blir påmind om hur härligt det kan vara med ljus och värme efter en lång och kall vinter.🌞

Pegasus röstar på hemlig för att hemlig inte gillar insekter, men i sitt första inlägg nämner Artline också frånvaron av insekter som en av vårens fördelar, vilket han inte nämner någonting om. Det tycker jag är skumt, att lyfta fram en person framför en annan när båda tog upp samma sak. Därför:

xfie röstar på Pegasus63
 
Röstlista DL1

15:33 Pegasus63 röstar på hemlig
17.11 Blacksmithfarm röstar på Artline
17:40 xfie röstar på Pegasus63

Hemlig 1
Artline 1
Pegasus63 1
 
Just nu känns ju våren som en vinnare men jag älskar sommaren! Jag vill BADA NU!!!
Sure, insekter och annat trams men BADA NU!!
 
Inte så mycket att gå på hittills. Ungefär som vanligt första dagen. Typ

Noterar att @Mirtai funderar över om ensamvargen räknas in i vinstvillkoren

Annars noterar jag att @hemlig & @LenaH har en skämtsam kommentarsväxling angående bad (vinterbad ) vilket bara är en notering och inget jag drar några växlar på men. Ja. En notering

en annan notering är att det verkar handla om insekter mer än årstider när röster lagts hittills

Och en sista notering är att våren är typ det alla valt förutom @Blacksmithfarm (som valde sommaren) och @glömmerallt som inte valde alls mellan vår och höst
 
Inte så mycket att gå på hittills. Ungefär som vanligt första dagen. Typ

Noterar att @Mirtai funderar över om ensamvargen räknas in i vinstvillkoren

Annars noterar jag att @hemlig & @LenaH har en skämtsam kommentarsväxling angående bad (vinterbad ) vilket bara är en notering och inget jag drar några växlar på men. Ja. En notering

en annan notering är att det verkar handla om insekter mer än årstider när röster lagts hittills

Och en sista notering är att våren är typ det alla valt förutom @Blacksmithfarm (som valde sommaren) och @glömmerallt som inte valde alls mellan vår och höst

Räknade du inte LenaHs val som gillar sommaren?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 728
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 621
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 472
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp