Röstlista DL1

15:33 Pegasus63 röstar på hemlig
17.11 Blacksmithfarm röstar på Artline
17:40 xfie röstar på Pegasus63
20.03 qitis röstar på glömmerallt

Hemlig 1
Artline 1
Pegasus63 1
Glömmerallt 1
 
de flesta röster hittills är rätt OT även om q har något som ändå är en teori som inte är OT.
frågan är om det gynnar goda sidan att börja peka på en möjlig ensamvarg? Det lär ju ligga i lyans intresse att hitta just den tänker jag.
 
de flesta röster hittills är rätt OT även om q har något som ändå är en teori som inte är OT.
frågan är om det gynnar goda sidan att börja peka på en möjlig ensamvarg? Det lär ju ligga i lyans intresse att hitta just den tänker jag.
Jag förstår på ett sätt hur du menar men det borde väl gynna goda om ensamvargen röstas ut ändå väl? Eller hur tänker du?
 
de flesta röster hittills är rätt OT även om q har något som ändå är en teori som inte är OT.
frågan är om det gynnar goda sidan att börja peka på en möjlig ensamvarg? Det lär ju ligga i lyans intresse att hitta just den tänker jag.
Eftersom den kan käka tycker jag det är bra att få ut den.
Fast jag förstår din tanke på att ev peka ut den onda utanför lyan, men eftersom ulvarna inte känner till ensamvargen och ensamvargen inte känner till ulvarna så är det ändå svårt för den att hinta, tänker jag.
 
hemlig röstar på cirkus

Jag tänker att hon påpekar att q glömde skriva att LenaH föredrar sommaren och sen inte tycker det är bra att peka ut ensamvargen. Lyan brukar ju ändå hitta hintar oavsett om de finns eller ej. Så jag tycker inte det känns som en god cirkus.
 
Röstlista DL1

15:33 Pegasus63 röstar på hemlig
17.11 Blacksmithfarm röstar på Artline
17:40 xfie röstar på Pegasus63
20.03 qitis röstar på glömmerallt
20.34 hemlig röstar på cirkus

Hemlig 1
Artline 1
Pegasus63 1
Glömmerallt 1
cirkus 1
 
Eftersom den kan käka tycker jag det är bra att få ut den.
Fast jag förstår din tanke på att ev peka ut den onda utanför lyan, men eftersom ulvarna inte känner till ensamvargen och ensamvargen inte känner till ulvarna så är det ändå svårt för den att hinta, tänker jag.

Ja exakt så och förhoppningsvis så hittar de inte varandra och de lyckas käka varandra
 
hemlig röstar på cirkus

Jag tänker att hon påpekar att q glömde skriva att LenaH föredrar sommaren och sen inte tycker det är bra att peka ut ensamvargen. Lyan brukar ju ändå hitta hintar oavsett om de finns eller ej. Så jag tycker inte det känns som en god cirkus.

Förlåt men varför är det skumt att påpeka att q glömde att notera en sak när hon teoriar just om udda val?

Nej, jag tycker inte det är skitbra att peka ut ensamvargen i första hand, jag tycker det vore bättre att få ut vanliga ulvar först i hopp om att ensamvargen antingen käkar en ulv eller att ulvarna käkar ensamvargen. Varför ska goda sidan hjälpa ulvarna? Du nämner ju själv att det är svårt att hinta i inlägget innan det jag citerar.
 
Förlåt men varför är det skumt att påpeka att q glömde att notera en sak när hon teoriar just om udda val?

Nej, jag tycker inte det är skitbra att peka ut ensamvargen i första hand, jag tycker det vore bättre att få ut vanliga ulvar först i hopp om att ensamvargen antingen käkar en ulv eller att ulvarna käkar ensamvargen. Varför ska goda sidan hjälpa ulvarna? Du nämner ju själv att det är svårt att hinta i inlägget innan det jag citerar.
Om den pekas ut och blir lynchad så är det ju utmärkt. Dessutom är det DL1, jag erkänner att min motivering och röst inte är den bästa men har inget annat just nu.
 
Röstlista DL1

15:33 Pegasus63 röstar på hemlig
17.11 Blacksmithfarm röstar på Artline
17:40 xfie röstar på Pegasus63
20.03 qitis röstar på glömmerallt
20.34 hemlig röstar på cirkus
20.43 Mirtai röstar på BSF

Hemlig 1
Artline 1
Pegasus63 1
Glömmerallt 1
cirkus 1
BSF 1
 
Om den pekas ut och blir lynchad så är det ju utmärkt. Dessutom är det DL1, jag erkänner att min motivering och röst inte är den bästa men har inget annat just nu.

Ja det är bra om den blir lynchad men ännu bättre om den blir käk tycker jag för käk är ju alltid goda som riskeras (och ensamvargen i detta fall då) men i lynch har vi chans på att få ut ulvar.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 140
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 317
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 866
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 772
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp