Förlåt men varför är det skumt att påpeka att q glömde att notera en sak när hon teoriar just om udda val?

Nej, jag tycker inte det är skitbra att peka ut ensamvargen i första hand, jag tycker det vore bättre att få ut vanliga ulvar först i hopp om att ensamvargen antingen käkar en ulv eller att ulvarna käkar ensamvargen. Varför ska goda sidan hjälpa ulvarna? Du nämner ju själv att det är svårt att hinta i inlägget innan det jag citerar.
håller med om det här
 
Hur skulle det det kunna vara en hint menar du, just att inte välja? Jag vet ju att d har fel men jag är ändå nyfiken på hur du tänkte
Att inte välja kan ju vara ett subtilt sätt visa sig till lyan just för att alla andra väljer en årstid. Att visa sig sig udda helt enkelt.
så tänkte jag
 
bSF gillar sommar men det ska inte vara för varmt. Är det för att det blir jobbigt med den tjocka pälsen kanske?

Mirtai röstar på BSF

Tänker tvärtemot @Mirtai att ulvar inte gillar att få istappar i pälsen så

fio röstar på LenaH
Ni verkar veta mycket om hur det är att vara ulv!!


Även Pegasus va? Minns inte hans röstmotivering. Eller om någon annan motiverat liknande.
 
Jag reagerar på hemligs motivering till att rösta på mig. + i viss mån i detta samband på q's röst på GA och motiveringen. Jag kan inte rösta på bägge
Jag tycker faktiskt inte att det är bra att i första hand peka på en ensamvarg. Det hjälper ju lyan i att hitta den att börja teoria om den.

cirkus röstar på hemlig pga hennes två inlägg där hon först tycker det är svårt att hinta mellan ensamvarg och lya och sen att hon tror att lyan ändå hittar ensamvargen. OCH att hon inte håller med mig om att det är bättre att få ut en ulv än en ensamvarg till att börja med så ulvarna kan käka ensamvargen.

lite bär det mig emot med nåt som kan se ut som hämnd röst men det är det skummaste jag hittar nu
 
Att inte välja kan ju vara ett subtilt sätt visa sig till lyan just för att alla andra väljer en årstid. Att visa sig sig udda helt enkelt.
så tänkte jag
aha du tänkte så, förstår tanken tycker dock det vore rimligare att välja en oppoulär årstid isåfall.TEx. Hade jag inte varit mer udda om jag valt hösten istället för att blanda in våren också?
 
Jag reagerar på hemligs motivering till att rösta på mig. + i viss mån i detta samband på q's röst på GA och motiveringen. Jag kan inte rösta på bägge
Jag tycker faktiskt inte att det är bra att i första hand peka på en ensamvarg. Det hjälper ju lyan i att hitta den att börja teoria om den.

cirkus röstar på hemlig pga hennes två inlägg där hon först tycker det är svårt att hinta mellan ensamvarg och lya och sen att hon tror att lyan ändå hittar ensamvargen. OCH att hon inte håller med mig om att det är bättre att få ut en ulv än en ensamvarg till att börja med så ulvarna kan käka ensamvargen.

lite bär det mig emot med nåt som kan se ut som hämnd röst men det är det skummaste jag hittar nu
Om ingen annan får en röst till så det åtminstone blir lottning, för jag är väl den enda med två röster nu tror jag, så får du tänka efter till sen. Om du nu är god som lägger din röst på mig ;) .
 
aha du tänkte så, förstår tanken tycker dock det vore rimligare att välja en oppoulär årstid isåfall.TEx. Hade jag inte varit mer udda om jag valt hösten istället för att blanda in våren också?
Det hade jag tyckt varit så udda att jag inte tänkt mer än så på det. (Typ för uppenbart )
Reagerade mer på att inte vilja välja alls.
sorry
 
Artline röstar på fio.

hon vet tydligen hur det är att vara ulv och rättar någon annans teori om hur det är att vara ulv. Har fio mer erfarenhet av ulveri?
 
LenaH röstar på qitis för att jag tycker det är optimistiskt att tro att ensamvargen försöker ens hinta dag 1 utan att ha en susning om vem den ska hinta till.
 
Om ingen annan får en röst till så det åtminstone blir lottning, för jag är väl den enda med två röster nu tror jag, så får du tänka efter till sen. Om du nu är god som lägger din röst på mig ;) .

Jag reagerar som Artline, du tänker inte försöka att rädda dig?
 
Artline röstar på fio.

hon vet tydligen hur det är att vara ulv och rättar någon annans teori om hur det är att vara ulv. Har fio mer erfarenhet av ulveri?

Jag vet hur det kändes när du satte tänderna i mig i förra leken.. vad jag minns var din päls varm och inte full med istappar iallafall 😑
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 366
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 851
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 954
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp