Eftersom q ändrade så förutsätter ju min teori att båda isf är ulvar och för att inte envisas med att rösta på q i DL1 varenda jäkla gång så valde jag cirkus istället.

Dessutom tycker jag att det där kan missbrukas till slut, bara för att någon skriver att den inte vill lynchas i DL1 så kan man ju inte förutsätta att denne nödvändigtvis har en viktig god roll. Dessutom gick det åt andra hållet i förra leken då @hemlig inte alls protesterade och ändå hade en god specialroll.
Jag lägger mao inte så stor vikt vid ett sånt uttalande.

F ö tycker jag det vore ruskigt trist om @Breaktown blev lynchad omedelbart efter att ha återkommit efter så lång bortavaro, jag är lite blödig med sånt. ;)
Håller med om det sista.
 
Det vet jag inte. Mer än reflektionen att som god ofta brukar man inte gå efter cirkus i första dl. Eller så är man ond
Fast va? Är cirkus automatiskt god med specialroll och därigenom skyddad från röster i DL1?? Det här blir märkligare och märkligare.
 
Fast det där tycker jag känns skumt?
Det räcker alltså att nån skriver att den inte vill åka i DL1 för att du ska tro att denne automatiskt ska ha en viktig god roll?
Ulvar vill väl inte heller åka?

Och eftersom du var så tydlig med att du inte såg @Niyama s röständring så undrar jag om du inte sitter på facit och inte vill lyncha @cirkus pga nån slags kollegial lojalitet?

Men för att bryta trenden så väljer jag att rösta på cirkus istf för dig då. ;)

LenaH röstar på cirkus

Själv har jag mest väntat på att kunna rädda mig själv på lämpligt sätt, då ändrade q sin röst men så kom du som en jävla strut och röstade på mig.
 
Fast va? Är cirkus automatiskt god med specialroll och därigenom skyddad från röster i DL1?? Det här blir märkligare och märkligare.
Nope.
mer att jag inte tror att en ond cirkus skulle sticka ut så pass tidigt med att hojta till helt enkelt
Jag vill inte heller åka ur nu.
 
Men heffaklumpen hämndrösta på mig också? För Ceta
Nja det beror väl på hur du definerar hämdröst? Men jag reagerade på på den också men inte lika mycket.

Jag får intrycket ceta vill att Breaktown ska ta hänsyn till att hon inte lekt utan fråga samtidigt som hon själv inte tar hänsyn till att Breakdown inte lekt med fråga. Det skaver.
 
Fast det där tycker jag känns skumt?
Det räcker alltså att nån skriver att den inte vill åka i DL1 för att du ska tro att denne automatiskt ska ha en viktig god roll?
Ulvar vill väl inte heller åka?

Och eftersom du var så tydlig med att du inte såg @Niyama s röständring så undrar jag om du inte sitter på facit och inte vill lyncha @cirkus pga nån slags kollegial lojalitet?

Men för att bryta trenden så väljer jag att rösta på cirkus istf för dig då. ;)

LenaH röstar på cirkus

Tänker du att jag och q sitter i lyan alltså?
 
DL1- 21.30
16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen
18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline
20:36 Ceta röstar på Breaktown
20.40 Mirtai röstar på qitis
20.50 qitis röstar på Niyama
20.52 fio röstar på ferrari
21.02 LenaH röstar på cirkus
21.08 glömmerallt röstar på Ceta

Fio 1
Ceta 2
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 1
Breaktown 2
cirkus 2
Artline 1
Qitis 1
Niyama 1
Ferrari 1
 
DL1- 21.30

16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen
18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline
20:36 Ceta röstar på Breaktown
20.40 Mirtai röstar på qitis
20.50 (?) qitis röstar på Niyama
20.52 fio röstar på ferrari
21.02 LenaH röstar på cirkus
21:08 glömmerallt röstar på Ceta

Fio 1
Ceta 2
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 1
Breaktown 2
cirkus 2
Artline 1
Qitis 1
Niyama 1
Ferrari 1
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 871
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 715
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 450
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 247
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp