Jag röstar på Kilaeua.
Jag tror hon ställt sig in mot mig och kanske även flera i leken , hon har faktiskt inte fått någon röst innan i leken på sig. Känns lite ulvigt följsam helt enkelt


Jag kan absolut ändra min röst om något mer framkommer eller för att samla rösterna

Qitis röstar på kilaeua
 
Kom precis hem från att ha lämnat hästen, ser ju inte så lovande ut här med lite splittrade röster... Jag har ju haft Glimra som mest misstänkt så enligt mitt längre inlägg tidigare idag. Hängröst på Jfrelin osv.

Gabby_Ossi röstar på Glimra
 
DL 4
19.23 Kilauea röstar på Glimra
20.01 Glimra röstar på Gabby_Ossi
20.19 Jfrelin röstar på Glimra
21.10 LenaH röstar på Gabby_Ossi
21.12 qitis röstar på Kilauea
21.16 qitis ändrar röst till Gabby_Ossi
21.18 Gabby_Ossi röstar på Glimra


Glimra 3
Gabby_Ossi 3
 
Tveksamt va? HArry borde inte lagt en tredjeröst på Jfrelin om hon var i lyan och q hade inte nominerat cirkus om hon var ond. Och jag är ju god, det vet ju alla.
Varför skulle jag rösta på Gabbi om vi satt i lyan tillsammans istället för någon annan?
 
Varför skulle jag rösta på Gabbi om vi satt i lyan tillsammans istället för någon annan?
Alltså vi funderar ju på om du inte är god ändå iom dina frågor ang det där med att Harry kom in i lyan efter sin död.
Och då återstår bara gabby och kilauea som troliga ulvar enligt lenahs sammanställning
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 679
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 825
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 645
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp