Underbara fälttävlansmänniskor!

Fideli

Trådstartare
Vill bara tala om att fälttävlansmänniskor är underbara!
Vid tävlingen i helgen på Trossnäs var det översvämning på vår hoppbana (gräs), vilket gjorde att hoppningen fick flytta till lantbruksgymnasiets grusbana några kilometer bort. Som säkert många känner till ligger inte vår terrängbana precis vid dressyr/hopp-banor utan man måste köra även dit.

Så de stackars tävlanden fick alltså först gå upp tidigt på morgonen, lasta hästen hemma och åka till Trossnäs, rida sin dressyr, lasta hästen igen och åka bort till Lillerud för att hoppa och sedan lasta igen och åka bort till terrängbanan för att hoppa där och slutligen lasta och åka hem på kvällen. OCH INTE MINSTA GNÄLL!!! :bow: Alla jag pratade med tyckte det var toppen att vi kunnat lösa det så de slapp hoppa på den blöta gräsbanan.

På hopp- eller dressyr-tävlingar så tycker jag att folk gnäller om det mesta; underlaget, framridningen, domaren, publiken osv...
Så ett stort tack till alla underbara fälttävlansmänniskor för att ni är så glada och trevliga även när det blir lite besvärligt! :laugh:
 
Sv: Underbara fälttävlansmänniskor!

Jag hörde av Fio, som var med på tävlingen, att det var en jättebra tävling, väl arrangerat, toppen banor i alla 3 disciplinerna o jättebra på alla sätt!:bump:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 275
Träning Halloj! Har en helt fantastisk 3åring som verkligen är mitt allt! Jag har haft honom i snart 6 månader och jag red in honom för 5...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 646
Senast: Eliteanka
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 605
Hästmänniskan Hästen jag har nu går inte att lasta. Eller ja.. den går att lasta med det tar ett tag och det tar enormt mycket på krafterna inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 850
Senast: Ponnytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp