Uppdatering Buke eller installera om ?

Adrenochrome

Trådstartare
Är det någon slags uppdatering här på Buke eller är min dator urflippad ? Alltså, jag skriver här pga att jag kom in här efter ca 10 minuters väntan, jag kan INTE kolla runt eftersom det skulle nog ta 30-40 minuter innan jag hittade eftersom allt går så seeegt.

när man går in på Bukes startsida så laddar den om hela tiden INNAN startsidan ens kommit fram. När man väl kommer in tar det x antal minuter för att kunna gå in på ett forum, använder man sök så hänger sig datorn. Jag vet inte vart man kollar Bukes upppdateringar, därav att jag skriver här. :crazy:

Sv: Uppdatering Buke eller installera om ?

Kan ingen säga om det pågår uppdatering här på Buke ? efter ca 20 minuter lyckades jag komma in HÄR.

Här flyter det snabbt och smidigt, både igår och idag :cool:

Fast något måste väl ha hänt ? ibland kommer jag in, ibland inte..bara ren slump verkar det som. Så fort jag svarat på ett inlägg, så kommer jag inte vidare utan får skriva om Bukeadressen så jag åtminstone kan komma till startsidan. Jag har inget fel på mitt bredband eftersom jag kollat det i dag. bredbandsbolaget trodde det var denna sida som gjort en uppdatering och något typ blockar eftersom mitt bredband funkar överallt utom här....villket började hända för nån vecka sen ungefär. Har mailat Buke, men ej fått svar. Buke har aldrig under alla år felat för mig oavsett om jag haft en skitdator eller dålig lina...så nåt skumt är det. :confused:

Är det någon som vet hur länge man får vänta på svar från Bukes ansvarige ?

Som sagt; Här funkar det utmärkt och har så gjort länge. Minus den dagen häromveckan när det låg nere på förmiddagen.

Hur länge det tar innan Gunnar svarar beror nog på hur aktivt ute han är och hur många pm och mail som ligger i högen = omöjligt att svara på således ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Fideli
·
Bukefalos Om jag går in på Buke på min mobil, får jag genast, istället, upp ett meddelande om att jag fått ett virus i mobilen och måste ladda ner...
Svar
10
· Visningar
1 248
Senast: Korven
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 540
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka