Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag var Zeb tillbaka på sitt sista återbesök innan betessläppet, jag kunde tvärr inte själv vara med utan en kompis + mamma åkte med honom.
han var näst intill ohalt, end. 1/2grads hälta vid böjprov inget på böjt spår!!!
Så nu vågar jag nästan hoppas på att han bli bra
han ska skrittas uppsuttet i 2 veckor nu ( lycka till säger jag bara ) sen väntar ett långt sommarbete tillsammans med 2 st 2-åringar!
Håller fortfarande tummarna för er. Har du använt någon alternativmedicin?
Du fick nog ett telefon nummer till en som är mycket duktig av mig. Lite skoj att veta
Han har fått en massa olika tillskott, bla glucosamin och grukmeja, men jag har inte använt någon annan "alternativ behandling". Ännu iaf, efter beter kommer han att få en ordentlig genomgång innan han sätts igång, då hoppas jag få användning av telefonnr. jag fick av dig
Hör att du skulle vilja ha honom ett tag då alltså
*han lär sig FORT hur man snabbast tar sig till skrittmaskinen *
men vi släppte honom på bete med Pooh´s unghästar i söndags morse, han verkar trivas utmärkt med detta och matte (jag) slipper leka självmordskandidat varje dag