Uppfödare

Sv: Uppfödare

Jag är som sagt inne på samma linje som du- de annonser jag hittat från TS är intetsägande.
En mer utförlig beskrivning av de olika individera, syftet med parningen, TS önskemål om valparnas framtida liv/önskemål på blivande köpare och så bra bilder till det. Då tror jag chanserna ökar markant för att någon ska ringa!

/Migo
 
Sv: Uppfödare

Hoppas du inte tar illa upp, men vet du, jag tror att felet här är att kullen framstår som ganska ointressant, det finns liksom inget som talar för att jag skulle köpa valp av just dig, om jag nu var intresserad av jack russel.
Lycka till!



Inte bara. Häromkring har det parats så mkt att det är ett överskott av just småhundar på marknden-de blir inte sålda-iof är det mest blandisar, små.
 
Sv: Uppfödare

Nej ja tar inte alls illa upp är jätte tacksam för svar! Idag känna livetl ite bättre igen ska nog allt skriva ihop en lite bättre annons ikväll! :laugh:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Är äntligen i livet där jag kan skaffa valp igen (schäfer). Har kontakt med en uppfödare som planerar att para deras tik med en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 686
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 647
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Är det någon som har koll på västgötaspets och kan tipsa lite om vad man ska kolla efter/se upp för när man väljer uppfödare/valp? Om...
Svar
8
· Visningar
723
Senast: Tiger tok
·
Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp