Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

IMG_20210208_020954.jpg

Mineur

Moderator
När man ringer kundtjänst och möts av meddelandet “Please note that due to the pandemic, most of our customer service team is working from home at the moment. This means that you may hear some background noise from family members or pets”.

Undrar hur många gånger samtal behövde bli avbrutna av klängiga katter eller skällande hundar innan de la till det meddelandet :D

När man ringer kundtjänst och möts av meddelandet “Please note that due to the pandemic, most of our customer service team is working from home at the moment. This means that you may hear some background noise from family members or pets”.

Undrar hur många gånger samtal behövde bli avbrutna av klängiga katter eller skällande hundar innan de la till det meddelandet :D
Lite äldre men samma tema 😂

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
26 653
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
819
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
2 235
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
3 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rund kattdam
  • Akvarietråden lll

Hästrelaterat