Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår åkte jag förbi hästhagen men kunde liksom inte stanna på stora vägen för att klappa fjordingen. Har faktiskt varit in i det stallet uppe i backen för massa år sedanÄr det så trångt på Dragarbrunnsgatan? Länge sedan jag var där.. Ja, för mig går det lika bra med Kvarnen om ni föredrar det.
@Gammeln Men du får väl stanna på vår infart! Eller ännu hellre svänga upp o säga hej till mig om det är efter 14 på vardagarna ;-)
Bengall hänger också på.Klart Alice får vara med!
Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd
Jag åker förbi på kvällstid ibland när jag vill ner till hamnen o kolla in alla fina båtar och ta en fika där nere. Om jag bara orkar uppför backen med rullatorn så kanske jag knackar på en vacker sommarkväll@Gammeln Men du får väl stanna på vår infart! Eller ännu hellre svänga upp o säga hej till mig om det är efter 14 på vardagarna ;-)
Är det inte lag på det numeraÄr infarten anpassad till rullstol så Gammeln kan komma fram?![]()
Vi kan ha födelsedagskalas!@Kamomilla så synd, men jag tycker vi försöker ha en ny träff i juli sedan, då får vi försöka se till att du kan![]()
Såg du mig igår kväll när jag åkte förbi? Jag tutade o vinkadeSöndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd
Korven?
Bengall
*petar upp*
Någon mer som vill komma?
Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)