Ursäkta töntig fråga.

karamelldrottningen

Trådstartare
Men såfort man skrivit en ny tråd så står det att en (1) användare besökt tråden. Hur sjutton hann denna person göra det? Eller är det jag -trådskaparen- som är ettan?

Har tänkt på detta väldigt länge och hoppas få svar från någon smart person :D!
 
Sv: Ursäkta töntig fråga.

Jag gissar på att det är du som är ettan :p
 
Sv: Ursäkta töntig fråga.

Faktiskt så har jag tänkt så oxå.
Och kommit fram till att JAG måste vara ettan. :idea:
 
Sv: Ursäkta töntig fråga.

Jo, jag antar det. Annars är det nån annan som alltid är jäkligt snabb och håller koll på inläggen, men tänkte att den personen kan väl inte alltid vara så på hugget varje gång. Nån gång gör den väl nåt annat än sitter framför Buke... Spelar dataspel, eller tar en promenad, kanske går till jobbet eller vad som helst.
 
Sv: Ursäkta töntig fråga.

Det lär vara du som är den första :D När du skrivit klart första inlägget så hoppar du ju automatiskt till tråden så som den ser ut om man klickar på den. Alltså räknas du som den första som har läst tråden! :idea: Så tolkar jag det iaf! :)
 
Sv: Ursäkta töntig fråga.

:o
jag (TROR) att det alltid har stått (0) på mina trådar när den är klar?! :eek:

Uppenbarligen eftersom fler säger att det står (1) så måste det ju va så..

Eller så är jag den enda av oss som inte har någon stalker som kollar mina trådar som en hök.. :angel: :rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 913
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 752
Senast: Fetaost
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 499
Senast: sjoberga
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 829
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp