Utrustade fuxar!

Sv: Utrustade fuxar!

Jag tycker absolut att fuxar ska ha läderutrustning som är mörkare än deras färg! Jag använder svart och mörkbrun.

Gillar även dessa lindorna, de är så neutrala.

Marint är alltid fint ill en fux!

Jag tycker om svart till fuxar också

r2-1.jpg

bajsaaaaaaa.jpg

sadel.jpg

asas.jpg

dress1.jpg

Mest vitt och beige till honom. Rekomenderar beige, brunt, vitt, svart - supersnyggt till fuxar.

KL

Väldigt mycket är ju beroende på vad för nyans fuxen har. Min är ju väldigt röd-guld, och det skulle se urvattnat ut med för ljusa eller "urtvättade" färger. Rött och rosa skulle också skära sig väldeliga. Andra som är mörkare är klart snyggast i just ljusa och mjuka färger, och kan även ha skarpa som rött t.ex.

Jag har haft en fux med en nyans som jag själv kallar "mesfux"(:D )och hon passade bäst i lime, vitt och beige.

Jag har dille på brunt just nu till fuxen! :p
wirsbo1.jpg

Så har vi haft blått...
DSC_0112.jpg

och beige..
stocken.jpg

Så hade jag inga mer bilder upplagda på PB, och jag sitter inte vid min dator! :p

taack! :love: men de va ett tag sen jag hade henne, hon bor i umeå numera :)

jag köpte ett fuxsto för inte så länge sen. nu är det snart dax att ordna med utrustning till henne (hon är under inridning) å jag vill se massor av bilder på fuxar med alla sorts utrustning på sig!
hade mörkbrun häst innan så det känns ovant att matcha till fux nu :p

vill se vad min dam kan tänkas passa i.

Kan tyvärr inte lägga ut några bilder eftersom jag inte lyckats ragga upp någon fotograf (har bara på naken häst :p ) men i sadel- och tränsväg tycker jag inte att fuxar passar i svart. Kanske med något undantag. Mörkbrunt/rödbrunt är snyggt! :)
Rött i övrigt bör man passa sig för, vissa nyanser är jättefina (gillar t ex vinrött) men andra skär sig. Mörkblått kan vara fint.

I övrigt är jag lika borta själv eftersom även jag alltid haft bruna hästar och nu har en fux :rofl:

Första schabraket var ju helt underbart! :love:
Var har du köpt det? Finns i fler färger? :)

Fuxar tyckar jag passar så bra i mörkbrunt/beiget!
Vissa fuxar är också supersnygga i mörkblått :)

Har ett fuxsto och de färger vi har är svart, grått & mörkgrönt. men ska kolla om hon passar i lila :p då hon är väldigt fenemin så vill jag ha flickfärger till henne :D hon har en röd repgrimma :eek: vilket inte är snyggt

Min lilla älskling (en fux som är väldigt röd i färgen) har färgerna blått och grönt (helst mörkt gröna och blå) (eller ja, hon har massa olika färger men de har jag köpt begagnat).

Har ingen aning om hur man lägger upp bilder, ska försöka ta reda på det.

Det är från hööks.
Jag köpte mitt i våras, men nu tror jag det finns i marinblått(som mitt) brun med rosa passpoal grått med röd passpoal och ev ngt mer. Kika på deras hemsida:)

men, då haar ju jag ett sånt! :rofl: Oops! Nu känner jag mig flummig...! :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: cassiopeja
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 045
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
45 140
Senast: Hedinn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fodervärd
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka