Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*Lån*
Kolla vad jag hittade! Länk
Kanske inte världens roligaste färger, med snyggt att sätta på täcket
Någon måtte driva med mig! Jag är helt övertygad om att jag fått ett utskick från h**ks om ett täcke med sådan svansrem, men jag hittar det inte på hemsidan
Nä! Så där ska det se ut!
Jag skulle t.o.m. kunna tänka mig att sätta tofsar längst ner på bakkanten av täcket Och kanske något läcker kantband längs med hela magen
;'D Vilken underbar idé! Det kanske vore något, jag som köpte ny gardiner så sent som igår... Vad sägs om ett svalt sommartäcke i tunttunttunt lila satin?
jag ska offra min vita filt till min häst, den ska bli ridtäcke. billigt med ridtäcke i fleece för 15 spänn. fanns dock inga fräsiga färger kvar. nåväl, nu får jag ännu en anledning att rykta honom kliniskt ren
Eller varför inte ta en riktig teddyliknande pläd och sy om till hästtäcke, halsen kantad med lurvig vit ludd osv....
Så här kan det se ut (dock lite litet i storleken...).
men det är ju såå synd om era hästar som måste gå runt med rosa träns o gamla filtar och allt?? det är endå djur, ha så lite som möjligt och spöka inte ut dom som julgranar!
Tror inte vår ponny bryr sig om att hennes träns och schabrak går i rött.
Däremot trivs hon med den uppmärksamhet hon får från folk då både barn och vuxna när hon har sitt röda träns.
En extraklapp eller klining och ibland en godisbit är inte helt fel låter hon hälsa.
Juridik & Ekonomi Också att tänka på är att det är inte riskfritt att äga en bostadsrättslägenhet. Dessa saker är ju givetvis väldigt olika beroende på...