Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

Noblesse Oblige Självklart! vann mitt första lopp me henne i januari, Look Who's Talking och Sonnes Pentylia e jävligt fina oxå
 
Sv: Vackraste galoppören?

OM jag inte får välja min älskade Anno Nittionio måste det bli Fasino.....provred honom i höstas och föll pladask, om jag hade haft lite mer pengar och inte riktigt så många hästar hade jag slagit till. Kan inte riktigt glömma honom.

Nu har Fasino gått så bra under senare tid så nu är han nog inte till salu??!!
 
Sv: Vackraste galoppören?

Steel Wolf, som tränas av Kahn... ååå vilken fin häst!! Ska se om jag kan leta upp nått foto kanske.. :)
 
Sv: Vackraste galoppören?

Minns honom som en stor maffig hingst och cool.
 
Sv: Vackraste galoppören?

Hej från en okunnig i galoppvärlden.Hur beställer man målfoton?
Hur länge spar fotografen bilder?:confused:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Svår fråga har träffat så många fina galopphästar under åren :bump: Men för att nämna några (mina egna) så är det
Cross Fingers tyvärr död -05 tragisk olycka. Men Alfa och Omega finns kvar :banana:
 
Sv: Vackraste galoppören?

Det finns negativ kvar från 60-talet på Täby Galopp. Nu för tiden sparas allt digitalt, det kan vara något enstaka lopp där det fattas bilder på grund av tekniska problem m.m. Ta kontakt med banfotografen på respektive banan (Stefan Uppström- Täby eller Stefan Olsson-Jägersro). Stefan Olsson har en hemsida www.cavok.se, Uppströms telefonnr hittar du i något täbyprogram på "infosidan".
 
Sv: Vackraste galoppören?

Finns bara en och han heter Blue War!!! Han är min favorit.:love:
 
Sv: Vackraste galoppören?

okej hoppas de är okej att ta flera, kunde bara inte välja mellan dem: Moulin, Manick och vem var nu den sista , de var en ursnygg svart hingst, står hos KVisla tror jag
 
Sv: Vackraste galoppören?

Pia Höioms Jaunty Jack är ju outstanding men ett fint sto som jag såg på Jäger i oktober var Media Hora som vann stort i Supersprinten, hon va också grymt snygg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
2 038
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
359
Senast: sicx
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 362
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp