Bukefalos 28 år!

Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
min C-ponny såklart!!! han tävlar i galopp så han borde räknas som galoppör.. eller??? :banana: :confused:
 
Ja, d va kul! :)

Tycker att treåriga Black Ern e en riktig snygging också.. :d
 
Nej är ju Be my Baby
Minns inte om jag sagt d innan men orkar inte läsa igenom allt igen.. ;)
Bebban

Iaf var hon klart snyggast i ledvolten till kvalet.. Blåste upp sig och dansade fram... :p
 
Sv: Vackraste galoppören?

I era ögon är han nog ingen speciell men för mig är Iter Bis den vakraste..
 
Sv: Vackraste galoppören?

Jag tycker Hide and seek e as söööt:D men har bara sett honom 2-3 ggr på täby galopp...
 
Sv: Vackraste galoppören?

Min förstås!
199846569kcswys_ph.jpg
 
Sv: Vackraste galoppören?

Cory e.Royal Whip.Maffig när han var hingst och stor.
 
Sv: Vackraste galoppören?

Finns så många vackra fullblod, d e i min smak den vackraste rasen av alla!! Graciösa o eleganta laddade med enorm energi o kraft :) !
Men Några av d hästar ja jobbat med som ja tycker e d absolut vackratse är :
Special Envoy, Cool Question, Quarramount, Aquarion, Samantha Sacc, Baypool Sacc, Rising Sacc, Foie De Grace, Foreighn Affaires, Affaire D'Amore, Sticky Fingers, Numitas, Chincilla, Salty Air, Aweigh, Dessert Plum, Approach, Creux D'Guerre, Tempsford, Dugdale, Lovely Kerri's bebis 2002, Remedy, City Player... ett litet axplock av alla d vackraste=)! Från Sir Mark Prescotts o Saccracing! Några av min Älsklingar=)!
 
Sv: Re: Vackraste galoppören?

min kompis ägde henne innan fam melin köpte henne..tyvärr död nu..
 
Sv: Vackraste galoppören?

:rofl: sötisarna o dom fin finaste ja sett/träffat o kommit i kontakt med är nog F. R. eller Lores Joy, Lady, Emalj, Buffalo boy eller kanske Rotulo..Gillar faktiskt massor av hästar med ja gillar dessa
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 920
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag är så gammal att jag går efter devisen "tjänster och gentjänster". Därför har jag blivit hundpassare åt "bästa Bella" som ställde...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
337
Senast: sicx
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 215
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp