Vad är det för film???

millen

Trådstartare
Jag har funderat på detta hur länge som helst och hoppas nån här vet vad jag menar. Det är en massa småfilmer som börjar med att en kvinna skriver ett brev(?) och sen får man se vad hon skriver i film-form. De jag kommer ihåg mest är om katter som fastnar i en skorsten och kaniner som blir jagade av en bonde för att dom stjäl morötter och annat. Sen får man se hur den här kvinnan går och postar brevet, och då är det en massa gäss med. Är det någon som känner igen detta???
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 485
Senast: Amha
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 033
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 326
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 187
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp