Vad är det här för modell? Herr, dam eller unisex?

Casteloro

Trådstartare
Och går det att få tag i den nu någonstans?


sko_5605a79d2a6b22809d757171.jpg
 
Det ser ut som en sådan sko som har inbyggd kilklack så isf utgår jag från att är en damsko. Var den finns att köpa kan jag dock inte svara på.
 
Det ser ut som en sådan sko som har inbyggd kilklack så isf utgår jag från att är en damsko. Var den finns att köpa kan jag dock inte svara på.

Ja, jag tycker också det! :D Det var nämligen en killkompis till mig som funderade på om och vart han kunde få tag i den där. Jag sa att det såg ut som en damsko, men han höll inte med!
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Ikväll hålls Nobelfesten. De studenter som vann i lotteriet 2022 till att få köpa parbiljetter till Nobelfesten fick betala 8190 kronor...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
9 234
Senast: ameo
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp