Vad är det konstigaste någon sagt till dig?

När jag bodde i Vancouver så skrek en kvinna klädd som barbie fairy on crack, "Stop that woman, she only gave half a blow job!". Då hade den prostituerade sprungit och gömt sig bakom mig.

Jag vet fortfarande inte vad som menas med ett halvt blowjob dock.
 
Jag och min syster var på stranden. Jag var, som alltid, kritvit och syrran var brun. Hon får sån där riktigt härlig brun färg som är åt det "guldiga" hållet. Själv är jag så vit att huden mer går åt det blålila hållet.
En liten flicka (typ 4-5år) kommer fram och frågar: Varför är du alldeles vit och hon alldeles brun? :confused: Jadu bra fråga :rofl:
 
Jag vill säga att det konstigaste är folk som vill ta hand om mina fötter. Men det har liksom hänt flera gånger så det är inte så uppseendeväckande längre.

Så etta på listan är främlingen som räckte fram en lapp där det stod ”får jag känna på ditt hår”.
 
Vi var i Göteborg för en del år sedan och tappade bort oss lite när vi skulle tillbaka till vårt hotell som låg nära Skandinavium. Lite längre fram ser vi en man i en reflexjacka som såg ut som en sådan som rensar rabatter och sånt, så vi går fram till honom och frågar om han kan säga oss vilket håll Skandinavium ligger.
Mannen lyser upp " jo det kan jag berätta! Det är nämligen så här att vi BOR i Skandinavium. Skandinavium finns ditåt, ditåt, ditåt och ditåt (pekar åt väderstrecken). Skandinavium finns ÖVERALLT ( sträcker ut ärmarna och ser helnöjd ut.)
Vi såg ut så här: O_o:laugh::o:confused:. Men vi tackade och gick vidare. Han arbetade nog inte med det vi trodde :rofl:
 
Min brorsdotter som är 5,5 år som hoppat upp i mitt knä.
"Sitter din penis här - pekar på skrevet"
"ehh, ja typ"
"Får jag se den!"
"Nej! sånt frågar man inte folk"
"Här är min snippa!"
"Ehh, okej"

Kändes lite pinsamt och så sitter mamman i soffan bredvid och typ skrattar.
Barn är helt obrydda :laugh:
 
Min brorsdotter som är 5,5 år som hoppat upp i mitt knä.
"Sitter din penis här - pekar på skrevet"
"ehh, ja typ"
"Får jag se den!"
"Nej! sånt frågar man inte folk"
"Här är min snippa!"
"Ehh, okej"

Kändes lite pinsamt och så sitter mamman i soffan bredvid och typ skrattar.
Barn är helt obrydda :laugh:
Ja alltså det tar tack och lov några år innan barn lär sig att vissa kroppsdelar är skamliga ;).

Min egen avkomma har under en större middag deklarerat för gästerna att ”mamma har inga bröst. Hon har tuttor. Titta!” Varpå han lyfte upp min tröja.
 
Ja alltså det tar tack och lov några år innan barn lär sig att vissa kroppsdelar är skamliga ;).

Min egen avkomma har under en större middag deklarerat för gästerna att ”mamma har inga bröst. Hon har tuttor. Titta!” Varpå han lyfte upp min tröja.

Ja, sen är ju bajs jätteroligt också...
Hero har bajsat på sig. Så skrattar dom :laugh:.
Dom är riktiga glädjespridare :).
 
Jag har hört mängder av konstigheter, som tur är har jag så dåligt minne att jag glömt det mesta.

Men häromdagen så sa en, i övrigt mycket trevlig och schyssst person som gjort mig en en tjänst, något som fortfarande stör mig.

Det gällde en eventuell framtida justering av en sak "Du kan kanske låna en dremmel av någon och ta bort ventilen".

Uppenbarligen bedömdes jag kompetent nog att hantera en dremmel - Så varför utgick personen från att jag inte hade någon?

Jag önskar att jag hade kommit mig för att ljuga och säga att jag självklart hade en egen dremmel.

Jag har ju diverse andra verktyg liksom. Även om inte den personen visste om det.
 
Senast ändrad:
Jag och en kompis låg på stranden och torkade efter ett bad.
En - till synes fullt normal - man i 30årsåldern kommer emot oss, stannar och säger hej. Vi (18-20år sådär) svarar hej lite frågande sådär.
Varpå han frågar ”kan jag få känna på era fötter?” På fullt allvar.
”Öh, nej?” Blev väl vårt svar varpå han ser lite nervös ut och säger ”Snälla?”
Vi nekade igen och han tackade för sig och lommade iväg igen. O_o
 
Jag och en kompis låg på stranden och torkade efter ett bad.
En - till synes fullt normal - man i 30årsåldern kommer emot oss, stannar och säger hej. Vi (18-20år sådär) svarar hej lite frågande sådär.
Varpå han frågar ”kan jag få känna på era fötter?” På fullt allvar.
”Öh, nej?” Blev väl vårt svar varpå han ser lite nervös ut och säger ”Snälla?”
Vi nekade igen och han tackade för sig och lommade iväg igen. O_o
Han frågade ju i alla fall först och accepterade sedan ett nej. Det var väl bra. ;)
 
Jag och en kompis låg på stranden och torkade efter ett bad.
En - till synes fullt normal - man i 30årsåldern kommer emot oss, stannar och säger hej. Vi (18-20år sådär) svarar hej lite frågande sådär.
Varpå han frågar ”kan jag få känna på era fötter?” På fullt allvar.
”Öh, nej?” Blev väl vårt svar varpå han ser lite nervös ut och säger ”Snälla?”
Vi nekade igen och han tackade för sig och lommade iväg igen. O_o

Jag kom att tänka på en fd jobbkompis när jag läste detta. Han kom ofta med spännande kommentarer.

Första gången så var jag ganska ny på arbetsplatsen, de andra jobbade dagtid men jag jobbade tvåskift. Så den här gången jobbade jag kväll. Såg att personen i fråga jobbade över, hade inte uppfattat det som mycket att göra men reagerade ändå inte särskilt. Efter en stund kommer han fram och frågar om han får krama mig. Jag svarar nej, varpå han frågar varför då? Tjaaa jag vill inte svarade jag. Då sprang han och stämplade ut och sprang sedan ut ur dörren!

Samma person har även sagt ”du är snygg i utsläppt hår, det är en bonus för mig”
Jaha?!
 
Personalfest på ett företag där jag inte jobbat så länge. Kommer fram en kille, inte märkbart berusad, från en annan avdelning och berättar att han har en dröm att påsatt av en tjej och undrar helt allvarligt om jag kan göra hans dröm sann då jag såg ut sån. Vet fortfarande inte hur man ser ut då.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp