Bukefalos 28 år!

Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Extremt vemodig idag då jag skiljs från mina sambos som har varit min familj nu under en lång tid idag. Men jag är väldigt glad över det fantastiska vädret, och att min nya lägenhet ligger i ett fantastiskt fint område. Det gör det lite lättare!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag fnattigt glad för jag hittade vårens första vitsippor idag!! :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Idag är jag glad för att det gick bra för Isola hos veterinären. :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag glad för jag fick VG i matte D! :banana: Och biologitentan som jag inte pluggat någonting till gick över förväntan, kanske till och med klarar den!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Kl
Glad över att dagens tenta är avklarad sen flera timmar tillbaka. :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för har packat allt nu inför flytten, ja förutom skorna då! :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Borde ha skrivit det här igår men jag hade inte tid för jag var bara så glad!

Nr 1: Hästen är nästan helt friskförklarad. Troligtvis friskförklarad 12/4 när vi ska på återbesök nr 2 (på min födelsedag)
Nr 2: Jag fick jobbet jag sökte!!!!
Nr 3: Jag sa upp stallplatsen så fort vi kom tillbaka från kliniken. Nu trevlig stallplats väntar på oss =)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag hann rida innan det började ösregna :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad för att imorgon åker jag och hälsar på pojkvännen :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är glad för att jag fått tillbaka tron på att jag kanske också har känslor! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Jag är glad för att jag har två underbara hästar med kapacitet och att de är så fina att rida eftersom jag har gjort dem sådana.
Jag är glad för att jag har en sådan underbar och stöttande familj som har gjort mig till den människa jag är.
Jag är glad för att jag har en underbar pojkvän som älskar mig för den jag är, får mig att må bra och som vill dela sin framtid med mig.
Jag är glad för att våren är här.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl

Jag är så otroligt glad och lycklig över min fina pojkvän. Det känns verkligen som att jag har hittat mannen i mitt liv, the one, och han känner likadant. Han är helt underbar på alla sätt och vis, den finaste människan jag träffat. Och på lördag flyttar vi ihop :love:
Ska bli så underbart att få skapa ett hem tillsammans med honom, där vi bor ihop. Hem till oss :love:
Jag skuttar runt på små rosa moln!


Mindre saker som gör mig glad är att:
*min vän ska ta min häst på foder för förmodligen senare köp.
*samma vän ska ha min lägenhet och flera av mina gamla möbler (jag slipper lång uppsägningstid och släpa ner tunga hyllor och soffor från 3e våning)
* Jag har kommit en god väg med min viktnedgång, och verkligen hittat en kost och träningsrutin som passar mig
* Jag har flera otroligt fina vänner som ställer upp till 100%
* Jag fyller år imorgon, och ska fira födelsedagen med min kärlek på standup med Magnus Betnér.
* Jag vågade gå till gymmet helt själv idag för första gången (har alltid haft med mig min kille eller hans syster förut), och jag rockade! :D

Allt är helt awesome faktiskt!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*

Jag har precis tackat ja till ett au par-jobb i England och allt känns jättebra. Familjen verkar supertrevliga, inte allt för långt från London, mamman är hästintresserad :love:. Så någon gång i juli lämnar jag Sverige för mitt livs äventyr. :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Hoppar in ifrån min irriteradtråd. :angel:

Jag är lycklig för att jag fick jobbet jag sökte. :love: Skriver på papper på måndag! Hög lön 140:-/h + milersättning 18,50:-. Bästa lönen ever! Vad ska jag göra med alla dessa pengar :love: :angel:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh vad rooooligt!! Det kommer att bli bland det roligaste du gjort!
/Lorden, f.d. au pair.

KL

Idag är jag glad över att jag för första morgonen på jag vet inte hur länge hade lite energi & livsgnista när jag vaknade!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Att jag har dressyrträning i dag. Gick så sjukt bra sist att jag bara gått och längtat och räknat dagarna i en vecka nu, haha.
Sedan är jag glad för att några ryska vänner som jag just besökt i Moskva kommer hit i juni. Ska bli så galet kul!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Idag är jag glad för att jag lyckades få en besiktningstid till bilen så jag slipper få körförbud! :p

Jag har aldrig besiktat en bil förr, och hade ingen aning om att det tydligen är ganska svårt att få tag i tider. När jag försökte boka på internet, prata i telefon med en robot, och prata i telefon med en riktig människa så fanns den tidigaste tiden den 4e April, och jag har bara mars ut på mig.. Men jag åkte dit och då lyckades de klämma in mig idag kl 13! :D

Nu vet jag till nästa gång att det kan vara bra att ringa tidigare än samma vecka...:angel:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*Kl

Jag är sååå otroligt glad att det gick grymt bra på mitt Spanskaprov (som jag gnällt över i irritationstråden ;))!!! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
738
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 011
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 546
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
954
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp