Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Jag insåg precis att jag har varit panikångest/panikattack-fri i över en månad nu. Det är rekord på minst 4 år!! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad för att jag, 12planerade dl rödvin till trots, bara kommer upp i ca 1800kcal idag. Tänk vad man får plats med om man inte lever på B&J.

Sen det här med att lördagen numera är vigd åt bröd, B&J samt chokladbollsätartävling det är ju... Trots allt lördag!:angel:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Idag är jag glad för att det är fredag och att sambon är ledig. Ska pussa lite extra på honom när jag kommer hem.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag glad för att jag ska RIDA för första gången på typ 9 månader! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Ja, just nu är livet härligt! :)

Och vad fint för dig! Får ni vara i samma rum nu när du besöker honom? :)

Ja, äntligen får vi vara i samma rum! :love::laugh:

KL

Idag är jag glad för att jag orkat städa, diska, plocka in tvätt o.s.v. trots min "deppångestingenenergi period".
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

För att jag kommit igång med första riktiga träningspasset på gud-vet-hur-länge. Jag är helt slut men det känns så BRA!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag lyckades ta mig till gymmet även om jag hellre velat lega kvar i sängen och kolla på Netflix hela dagen :angel:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Är glad för att jag är klar med ännu en skol/jobbvecka som kändes lite småjobbig i början, och för att jag nu bara har bra-dagar att se fram emot tills på tisdag :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Braaaa natt ur fler avseenden med snyggragget inatt. Behövlig självförtroendekick!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Är glad att det är sol och att jag varit ute på medryttarhästen i detta härliga väder.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Att det kryllar av snyyyygggga skidmänniskor med snygga kroppar i stan pga. Svenska Skidspelen. Jag har gått på ICA i 15 minuter och bara tittat saligt. Ska egentligen bara ha Cola. Men. MÄN. Framför allt den heta ryssen som just tog ögonkontakt och log. Gurgel.

Mvh hormonell, närhetstörstande Stormkast, 14 år.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Kl

Jag är glad för att en av mina skavanker kan börja redas ut nästa vecka. Lycka!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad över att denna dagen äntligen är slut!
Rivit ut ett kök helt själv i 6 timmar. Min kropp är helt slut men jag är ändå stolt över att jag fixade det :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad över min nya kattunge, att jag har haft en bra träningsvecka och att solen skiner :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Minimannen har hittat en ny favoritsovplats i sängen, så nu kan jag äntligen ligga och klappa på honom när jag ska sova :love:

Och för att vara lite mer som LZ och Stormkast så skriver jag... MINIMÄN!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
741
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 021
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 669
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
965
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp