Bukefalos 28 år!

Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

knapp

Iiiih :D Köpt biljett till absoluta favoritbandet som spelar här om två veckor. Känner mig som en sexåring dagen före julafton :p

:banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Idag är jag glad över min son på 1,5 år som är så duktig med potträningen och kissade på pottan ikväll:laugh:. Mammas lilla guldklimp börjar bli stor:love:. För övrigt är jag glad över ytterligare en nyhet, men den ska inte skrivas här^^
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad över att många vill bli fotograferade av mig och att jag äntligen kom på vilken inställning jag skulle ha för att fotografera månen!
mg_5241_5151f8d0ddf2b33ed8741a00.jpg


Detta blev resultatet =) Dock skulle jag haft ett stativ så hade den blivit skarpare.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

knapp

Iiiih :D Köpt biljett till absoluta favoritbandet som spelar här om två veckor. Känner mig som en sexåring dagen före julafton :p

:banana:

Åh vad roligt! :bump: Vad är det för band?

Jag är glad över att många vill bli fotograferade av mig och att jag äntligen kom på vilken inställning jag skulle ha för att fotografera månen!
mg_5241_5151f8d0ddf2b33ed8741a00.jpg


Detta blev resultatet =) Dock skulle jag haft ett stativ så hade den blivit skarpare.

Gud så fin!

KL

Jag är glad för att

det snart är påsk!
min spanjor snart är här!
jag har köpt flygbiljetter till madrid!
jag får ha min semester de veckor jag vill i sommar dvs samtidigt som min spanjor!
om bara en månad typ drar jag till berlin med världens bästa tjejer! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Har under längre tid tänkt börja ta tag i kroppsformen, väntade bara på
motivationen att kickstarta.
Efter tre dagar med vinterkräksjuka behöver jag inte vänta längre.

Älskar när saker löser sig per automatik :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Glad och astaggad för att två, eventuellt tre ryska vänner kommer hit igen i sommar! Kommer bli helt fantastiskt överjävligt fint. Mina tillfälligt våryra mansgalna hormoner är även dubbelt så glada eftersom den ena är rätt trevlig att titta på och båda är gentlemannaidealet personifierade, så jag ska utnyttja det och må som en prinsessa. :angel:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Har under längre tid tänkt börja ta tag i kroppsformen, väntade bara på
motivationen att kickstarta.
Efter tre dagar med vinterkräksjuka behöver jag inte vänta längre.

Älskar när saker löser sig per automatik :D

Ät som en Myra och skit som en Elefant, så går du garanterat ner i vikt.. så som min farmor brukade säga ;)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh vad roligt! :bump: Vad är det för band?

Jag är glad för att

det snart är påsk!
min spanjor snart är här!
jag har köpt flygbiljetter till madrid!
jag får ha min semester de veckor jag vill i sommar dvs samtidigt som min spanjor!
om bara en månad typ drar jag till berlin med världens bästa tjejer! :banana:

Cock Sparrer. Brittisk skinhead-punk från 70-talet. Vilket år 2013 betyder singalong med ett gäng fetlagda, medelålders män som körledare :D

Låter som du har en fantastisk vår framför dig! Ser fram emot Kristi Him! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh det låter ju underbart! :D :D

Jaaa, sjukt fint vår! Och Kristi Himmelfärd kommer bli awesooome!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad över att jag är halvvägs igenom ett hästköp :) Kan inte få mer pirr i magen än så här!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är otroligt glad för att

* jag har fått jättemycket gjort på jobbet vilket innebär att jag nu kan gå på min lilla påskledighet och känna att allt är under kontroll

* jag idag fick veta att jag kommer att få bo på ett otroligt fint riad i marrakesh och vi dessutom får det finaste rummet; en underbar suite (svit?) :love:

* att det är så många helgdagar under våren! röda dagar, halvdagar, klämdagar. så jävla fint! :D

:banana: :banana: :banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Jag är glad för min underbara man som alltid vet precis hur man ska få mig glad igen även när jag haft en riktig skitdag. :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jaaaaa! Det är ju helt underbart! :love: Och har du tittat på hur det ser ut över julen? Alla röda dagar ligger helt perfekt typ, för bara 3½ semesterdagar kan man vara borta aslänge :D :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Ja men det var ju så julen som var också, jag tog inte ut mycket semester och ändå var jag ledig så länge att jag till och med längtade tillbaka till jobbet! :D

Ska genast inspektera kalendern och planera för ett riktigt fläskigt julsvullande och slappande ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Ja, julen som var var grym! Jag njöt SÅ av att vara ledig och hoppas hoppas hoppas att jobbet beviljar ledighet den här julen också. Gud så härligt det vore!

Ska genast inspektera kalendern och planera för ett riktigt fläskigt julsvullande- och slappande ;)
Låter som en god idé :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 943
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 135
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
862
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp