Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Du tror väl inte att spelkvällar bara innefattar spel? ;)

kl

Glad för att jag märker skillnad på axlarna och låren efter bara tre dagars bantning. Min förbränning är nog rätt trevlig ibland ändå.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

1. Att blogg.se lät mig spara alla koder innan den dampade loss fullständigt.
2. Att jag kom ihåg att jag hade en blogg :angel:
3. Att jag inte har en populär blogg :rofl:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Men visste inte ens att ni skulle hänga ;)

Ta tag i maten ja... Det var ju det. På't igen imorn, inkl promenader den här veckan så kanske det händer något även för mig.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Men jag skreeev ju det på Fejan! Men det var kanske, host, lite mycket alkohol inblandat för någon. ;)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*KL*

Jag är glad för att jag idag har hunnit med så mycket mer än jag trodde! :banana: Hemtentan är nästan klar :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Heja dig! :banana: :banana:

KL

Jag är glad för att jag är kär! Och för att jag känner mig bra och nöjd och stark och lycklig. Och för att jag kommer få pengar tillbaka på skatten och semesterpengar från förra året utbetalat. Och för att jag ska få träffa min spanjor jättesnart! Och för att det jättesnart är påsk och jag får värsta långhelgen.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Att jag kommit igång med ritandet igen, att jag ska träffa snyggragget imorgon, att jag senare i veckan ska träffa kusinen som jag inte sett på säkert ett år, att jag är sjukt jävla övertaggad på London om ganska exakt en månad och ja. Det är rätt bra just nu alltså.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL
Att jag är ledig. Jobbat hela helgen och var bara ledig en dag under veckan som gick. Väldigt trött.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Kl

Just nu är jag glad för att jag klarade banan på Candy crush som jag har kämpat med huuur länge som helst :o :rofl:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Att den här dagen nu snart går mot sitt slut och vi därmed flyttar oss ännu en dag närmare påsken = långledighet. Med lång inom ett antal "-tecken. Men fyra dagar är i alla fall fler än två.

//Trött och deppig.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

åh, inte lätt att vara trött och deppig. lider med dig, hoppas det snart går över och att du i alla fall får en skön påsk!

KL

jag är SÅ jefla glad över att jag har hittat en helg i maj som jag kan åka till madrid :love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

För att jag äntligen åker till finaste vännen och finaste Åre i morgon! Mindre glad för att jag är dödstrött, mina kläder jag vill ha med är smutsiga och jag måste ut i förrådet och försöka få fram resväskan...
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Nu är jag glaaad för att jag precis bokat en plats till att göra det här på fredag:

292132_227538410684845_455333072_n_5150bf5f9606ee7d952eb4e8.jpg


Ska bli så sjukt härligt, mysigt, fantastiskt och underbart! :banana: :bump:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

För att jag hade en fin kväll med han den överjävligt snygga igår, och att jag visserligen kan ha fel, men att det känns som att det börjar utvecklas lite känslor för oss båda. (Egentligen vet jag ju inte om jag vill ha en relation så det går kanske att ifrågasätta hur jävla positivt det är, men ändå, själva förälskelsebiten är ju fin) Middag på fredag och ses igen på lördag, looking forward av bara helvete.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
741
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 021
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 671
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
965
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp