Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är glad för att jag idag har fått umgås med hästar & rida för första gången på tre månader - och det i solskenet på stranden! Så. Himla. Underbart.

(och så är jag helt ledig de kommande 10 dagarna och ska åka på semester på tisdag, iiinte fy skam det heller!)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Glad för att jag ska få rida min tränares fina häst på träning imorgon. Jag har verkligen mått apa över hur dåligt allt med ridningen gått det senaste året, så jag tror och hoppas verkligen att morgondagen inte slutar i sedvanligt sammanbrott. Behöver en självförtroendekick och ett bra pass nu.

Även glad för att jag träffade en supertrevlig och vettig tjej idag som eventuellt vill börja rida min häst, så jag slipper ta bort henne. Inget spikat än men det hade varit fantastiskt om hon säger ja.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Åh! Håller alla tummar och tår jag har att det löser sig :heart

Glad att jag lyckats träffa min kära vän N igen och att vi kanske lyckas ses lite mer nu än det blivit senaste veckorna. Och förhoppningsvis teckna lite någon kväll.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Tack! Och åh så bra, jag håller alla tummar för att ni får ses som förut igen!

Jag kom på att jag även är glad för att det faktiskt gick lite bra att rida Anna idag, hon jobbade så jävla fint i traven och det var behövligt för mitt psyke. Men jag har nog lite svårt att intala mig att jag är glad för det eftersom det slutade med att jag sedan satte mig ner i traven och studsade runt som ett CP pga. hennes steg, och då blev hon förbannad, började springa på tvären och gick mot bettet, varpå jag naturligtvis blev jätteledsen. Meneh. Ja. POSITIVT TÄNKANDE FTW. Eh.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Ahaha, men hallå? Sitta ner i traven? På Anna?
Jag hade ramlat av. Ge mig en stel kort trav utan rörelser tack ;)

Jag är glad för att det är soool och jag kom upp innan 12 och det enda jag har planerat idag är mat och tv-spel. Höga krav på livet :D
(Samt att förtränga allt plugg jag BORDE (ha gjort redan) göra. Men äsch, det är en dag imorgon också.)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad att jag kommit igång såpass med plugget att jag kanske kan få ALLT för veckan inlämnat idag. Så kan jag ta helg sen! :D Så får det bli!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad att jag är där jag är idag. Visst, jag har inte nåt toppen än men jag är på god väg!

Är även sjukt glad över mina vänner, de finns där till 100% och skulle aldrig vilja byta bort dem! De är underbara och jag har dem att tacka för så mycket!

Himla glad över att det är himla fint väder! Legat och solat på en lä-plats i bikini (!) Och blivit ordentligt brun faktiskt! :eek::laugh:

Livet leker wooopwoop! :banana:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Just nu är jag så himla glad för att hästägaren skickade ett sms om att den andra medryttaren köpt egen häst så jag kan få rida mer på "min" fina herre :love::love:
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är glad för att vi ska åka och hälsa på en vän till pv:s familj imorgon, gillar henne! Och titta på havet. Och umgås med pv:s syskonbarn =D


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att jag är snorpigg trots att de tre senaste nätterna bjudit på högst bristfällig sömn. Senaste natten bjöd på enbart 3 timmar, det är generöst!
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är supersupersuperglad (!!) över att jag skickade iväg ett mail till en på tradera igår om att jag budade på en aktion som jag inte skulle budat på av misstag.
Jag budade på köp nu och skrev i mailet att det var ett misstag och säljaren (företag) var supersnälla och lät mig köpa varan för utropspriset+frakten+kostnaden av deras provision till tradera istället.
Jag tjänade några hundralappar på det och säljaren kommer få ett jättefint omdöme av mig.

Jag var ändå intresserad av varan och hade eventuellt tänkt lägga bud så så illa var det inte.

Det här räcker för att göra mig glad i en vecka minst :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

knapp och knuff - vi behöver den här tråden på första sidan!

Jag är så himla lättad just nu. I fredags kändes det som problemen bara rasade över mig, massa tanketrassel, klantigheter och ångest. Men så märker man ju att när man tar tag i saker så löser det sig mesta, vänner förlåter och saker är inte så katastrofala som man inbillar sig. Solen skiner igen, våren är äntligen här och de närmsta två månaderna är fullproppade av roligheter.

Glad, nöjd och lycklig :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad över att jag mina enda planer för dagen är att äta och läsa. Att det är molnigt så jag kan sitta uppkrupen i soffhörnet utan dåligt samvete. Att ataraxen hjälpte och min hjärna åtminstone för tillfället har slutat spela upp så otroligt påfrestande små filmer för mig. Och jag är lugn. Äntligen, för en stund åtminstone.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Glad över att solen skiner, att jag är ledig och att jag får spendera dagen tillsammans med dottern.

Och att jag ska på ännu en jobbintervju på fredag, jag lär inte gå arbetslös till sommaren heller :D
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

För att det varit en allmänt bra dag med lugn, sol, fint umgänge och positivt tänkande i största allmänhet; För att jag ska rida för bästa dressyrtränaren i övermorgon igen, för att jag ska träffa Mr. Snygg x3 i veckan, för att jag är i London om strax över två veckor, för att jag förhoppningsvis får träffa Lightzone nästa vecka. Det har helt enkelt varit en dag med hopp och glädje och längtan, helt befriad från negativa ting!

(Förutom att fjortissmileysarna på Buke fortfarande är kvar, då.)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad över att vädret är så pass bra idag att det gick att gå en timmas promenad i skogen med hunden utan att frysa ihjäl.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 727
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 891
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
825
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp