Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad över att jag tog den långa rundan idag och jag jag kunde duscha i lugn och ro.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Glad för att Imagine Dragons är så jävla BRA. Det var fan längesedan musik gjorde mig så här glad.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad när jag tänker på att vi snart flyttar. Kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli!

Jag är även glad för att jag fått lite tid för mig själv idag men det är snart slut på friden här hemma då barnen snart ska hem.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

MEN SPELAR DE PÅ SLUSSEN NÄSTA VECKA? Vad är detta, mutter mutter. Låt mig gissa; Det är utsålt?
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Uppflyttat till Medis och slutsålt som bara en slutsåld konsert kan vara. Gah.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag ska se de i København! Såg Mumford and Sons där igår så det blir ett jefla flängande till Danmark ^^

Trist dock att du missat det för nu är allt utsålt...
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Men jag är inte bitter eller avundsjuk eller så. Jaja. Ha en fantastisk konsert! Mutter mutter.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är så otroligt glad för

att jag har en så fantastiskt fin och bra syster som alltid förstår och ställer upp

att jag har världens finaste kille som som är jättekär i mig, och jag i honom

att jag har ett jobb jag tycker om och kan utvecklas inom och som ger mig så många chanser att se mer av världen

att solen skiner och jag hann få undan mycket på jobbet så jag kunde flexa ut tidigt för att komma hem och kurera bort min hemska förkylning

att min soffa är så skön och jag har världens godaste youghurt hemma
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad över att jag fått mycket gjort idag.

Varit på ett möte.
Gått en långpromenad med hunden.
Hämtat ut medicin till sonen.
Hunnit springa in ett ärende på jobbet.
Hämtat ut 2 paket vid 2 olika tillfällen. Självklart kom en avi en halvtimme efter jag hämtat första gången..

Dessutom kommer jag hinna träna, packa flyttkartonger och köra iväg dom till nya huset.

Med andra ord en riktigt effektiv dag och det känns skönt att få allt gjort.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad idag för jag nyss fick samtal från min cancersjuka pappa som jag inte haft bra kontakt med i flera år och ÄNTLIGEN efter 23 år känner jag att han faktiskt bryr sig om mig! Går inte riktigt att beskriva känslan...
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Vad roligt :)

Men det är då lustigt med det där. Min pappa var cancersjuk för några år sedan och våran kontakt var obefintlig. Men så ringer han en dag för att säga att han är sjuk och efter det har han hållit kontakten och säger åt mig att höra av mig oftare och komma och hälsa på. Behöver dom vara sjuka för att kunna tänka till eller?
Ungefär som att han ville få en andra chans medans tid är. Nu är min pappa friskförklarad.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Idag är jag glad för att jag och pv har haft en jäättefin dag :love: Vandrat längs Skåneleden i 7 timmar, 8 om man räknar med rasterna. Jättefint och härligt:laugh:


//r
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

För att jag tränat och varit ute massor i friska luften idag och mår rätt allmänt fint.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Självklart är det så, utan tvekan!
Är dock "glad" att han äntligen landat på jorden och insett att han inte är övermänsklig och odödlig..
Att han äntligen är ångerfull och förmodligen insett vad som verkligen är viktigt här i livet.
Men jag är mest glad för min egen skull..för känner nämligen att jag äntligen kan släppa allt gammalt skit, vara förlåtande och framförallt gå vidare.

Men vad skönt att din pappa blev friskförklarad iaf! :)
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

För att jag haft bästa hopplektionen hittills. Jag menar, den gick urdåligt, men ändå betydligt bättre än övriga lektioner under denna fördjupning. Första delen av lektionen spenderades med att försöka få bort bromsen. Hästen tyckte nämligen att det var ypperligt att parkera och inte röra sig en mm. Men när jag rutit så taket nästan lyfte insåg hon att det inte var mening att jävlas längre, så då gick det minsann.. Framåt. Och över hindrena kom vi! Det faktum att hindrena var 30-50 cm höga kan vi ju ignorera...
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

för att jag är ledig imorgon
för att jag verkligen gillar denna kille jag dejtar :love: (och det känns som 'feeling is mutual')
och för att jag nyss satte in en äppelkaka i ugnen, som jag ska smaska på senare ikväll ^^
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

kl

Jag är glad för att:

Min sambo är så himla fin
Jag har söta katter
Jag ska ha en promenad/spring-dejt med en kompis nu på förmiddagen
Jag ska träffa min familj ikväll och äta middag och gå på musikal :)
Det går superbra med hästen just nu.
 
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

jag är så himla glad för att jag är kär och lycklig.

och för att min säng är så jävla skönt och jag har flextid på jobbet. haha!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Har just sett på Lerin på Lofoten på SVT och de är så modiga de som är med. Idag pratade några om att de gått i behandling, och hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 719
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 860
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
821
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp