Bukefalos 28 år!

Vad använder du friskvårdsbidraget till?

zassoo

Trådstartare
Vad använder du friskvårdsbidraget till? Samma varje år eller olika?
Till något du ändå hade gjort eller unnar du dig något du inte haft råd med eller prioriterat annars?
 
De två senaste åren: Gymkort, justerbar hantel (2-24kg) och massage för det som blev över.
Nu har jag två hantlar och har inte bestämt än om jag ska köpa några kettlebells eller lägga resten på massage förutom gymkortet då. (vi får lägga max 1700kr/år på gymutrustning)
 
Jag har använt det till ridning. Jag hade nog ridit lika mycket utan friskvårdsbidraget. Förra året blev det tyvärr bara att jag red vid ett tillfälle, av tre bokade. I år är det höjt till 5000 kronor, och jag hoppas använda hela.
 
Har varit dålig på att använda det. Förut gick jag på Tai Chi, nu har jag tyvärr inte tid så köpte simkort för då kan jag kombinera det med ungarna.
 
När jag hade häst använde jag det till massage om jag hann. Tog bort hästen i december och panikköpte tiokort på gym och simhall för att det inte skulle brinna inne. I år köper jag årskort på simhallen.
 
Innan man fick använda det till ridning använde jag det aldrig 😅
När det väl gick igenom användes det till dressyrträningar.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska ha det till. Gick på massage en gång förra året, gillar det inte alls dessvärre.
 
Jag använde årets friskvårdsbidrag till en PT-gruppträning på 15 tillfällen :) . Innan har jag lagt det på agilitylektioner.
 
Innan man fick använda det till ridning använde jag det aldrig 😅
När det väl gick igenom användes det till dressyrträningar.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska ha det till. Gick på massage en gång förra året, gillar det inte alls dessvärre.
Agilitykurs 😉
 
Jag använder det till ridhuskort/ridhusavgift. Jag lägger ju en hel del pengar på träning också, och går dessutom och får fotvård var 5-6 vecka. Ridhuskortet går alltid i första hand, för det känns som en "tråkigare" utgift än träning :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat mig blå, men hittar bara svar på motsatt situation, alltså vad som händer om enskild egendom används för en investering...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Smulu
·
Hemmet Är nu inne på min fjärde, som dött efter EN månad. Har varit olika märken och olika länge dom hållt men max 3 månader. Har aldrig haft...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: gammalek
·
Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 507
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 581
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp