Vad är det som händer?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Blomman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 915
B

Blomman

En liten fråga från en som inte är speciellt teknisk :o

När jag surfar på vissa sidor, typ shetlandsponny-i-fokus, :angel: så stängs sidan alltid ner direkt och så står det "iexplorer.exe har stött på ett problem och måste avslutas" och så kan man välja om man vill skicka felrapport till Microsoft eller inte.

Varför blir det så och vad kan jag göra för att förhindra att det händer? Det är väldigt irriterande :mad:

Sv: Vad är det som händer?

Kan vara något script de har på sajten som får IE att bli tossig.
Det enklaste är att du använder en annan webbläsare till de sajter som Firefox www.mozilla.com eller Opera www.opera.com

AH :idea: Men om jag laddar ner "Firefox" måste jag då sluta använda det jag har nu, eller hur funkar det? :confused:

Nej, du kan ha kvar alla webbläsare du vill ha på datorn och även använda vilken du vill.
(Fast det går att få till liknande saker i Firefox också, men det är inte lika vanligt)

TJOHOO :banana: Det funkar! Tänk så lätt det kan vara. Tack för hjälpen :bow:

Jag älskar Firefoxs tabsurfing, IEs är inte alls lika bra när det gäller det!

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 055
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 801
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 190
Senast: lizzie
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och... 52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
42 611
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka