Twihard
Trådstartare
I sommar ska jag till Ullared med mina vänner.
Jag har bara varit där tre gånger innan och då har jag mestadels spenderat tiden på hästavdelningen eller på hund för min systers kennel. Men nu är min tid med hästar förbi och min syster bor på annan ort. Så nu åker jag dit med fokus på mig själv och mina katter. Jag har en liten lista på saker jag behöver och vill kika på, men inga specifika måsten.
Nu undrar jag om någon har tips på vad ni tycker är roligt, prisvärt eller bra att köpa på Gekås?
Mina intressen är scrapbooking, mina katter, gaming, sällskapsspel, tuschpennor och målarblock, baka bröd samt mina husplantor. Om det är så att någon har tips inom dessa kategorier tänkte jag att jag kan nämna dem
Har ni bilder på något ni bara älskar så får ni gärna skicka några. 
Jag har hört att schampoo, diskmedel osv är bra att köpa på Gekås, att det är prisvärt. Jag tänkte även kolla efter saker till en krislåda.
Vi ska bo i stugbyn i tre nätter. Har någon tips på saker att göra runtomkring Gekås så tveka inte att skriva.
Nu undrar jag om någon har tips på vad ni tycker är roligt, prisvärt eller bra att köpa på Gekås?
Jag har hört att schampoo, diskmedel osv är bra att köpa på Gekås, att det är prisvärt. Jag tänkte även kolla efter saker till en krislåda.
Vi ska bo i stugbyn i tre nätter. Har någon tips på saker att göra runtomkring Gekås så tveka inte att skriva.