Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som gör havregrynsgröt på mjölk, är det motsvarande mängd som det står vatten på paketet då? Mvh matlagningsidiot som knappt kan koka ett ägg.
Vattenblaskad gröt är som att äta vattenstuvad morgontidning med lite salt, s j ä l v k l a r t görs havregrynsgröt på mjölk. Folk som gör sin gröt på vatten - jag kallar det självsanering, de kommer dö av i gröt-tristess. Jag har läst nånstans att det är en riktig åkomma.Havregrynsgröt gjord på mjölk har redan nämnts och är enligt mig den objektivt korrekta metoden. Görs den på vatten kan man lika gärna äta luft...
I veckorna blir det en promenad om 45 minuter med ett glas vatten i magen och typ en kopp Svart kaffe. Mellan 12.00 -14.00 beroende på när jag åt dagen innan 2 ägg.Jag behöver hitta ett bättre alternativ till frukost som ger energi och är lagom mättande, samtidigt som det är nyttigt och hälsosamt. Havregrynsgröt tycker jag inte mättar någonting egentligen, jag är jättehungrig efter bara en stund igen.
Gärna tips som funkar för barnen också
Var det ett tips som du tyckte föll inom önskemålen nyttigt och mättande?I veckorna blir det en promenad om 45 minuter med ett glas vatten i magen och typ en kopp Svart kaffe. Mellan 12.00 -14.00 beroende på när jag åt dagen innan 2 ägg.
Hu!Vattenblaskad gröt är som att äta vattenstuvad morgontidning med lite salt, s j ä l v k l a r t görs havregrynsgröt på mjölk. Folk som gör sin gröt på vatten - jag kallar det självsanering, de kommer dö av i gröt-tristess. Jag har läst nånstans att det är en riktig åkomma.![]()
Det var ju en idé, det blir gott med jordnötssmör alltså?Knäck ner ett ägg i havregrynsgröten, det mättar mer. Och så en liten klick jordnötssmör.
Hur orkar du med dagen?I veckorna blir det en promenad om 45 minuter med ett glas vatten i magen och typ en kopp Svart kaffe. Mellan 12.00 -14.00 beroende på när jag åt dagen innan 2 ägg.
Jag gör alltid på vatten med salt och kanelVattenblaskad gröt är som att äta vattenstuvad morgontidning med lite salt, s j ä l v k l a r t görs havregrynsgröt på mjölk. Folk som gör sin gröt på vatten - jag kallar det självsanering, de kommer dö av i gröt-tristess. Jag har läst nånstans att det är en riktig åkomma.![]()
Vanlig havregrynsgröt kokar jag på vatten men cirkusgröt på mjölkVattenblaskad gröt är som att äta vattenstuvad morgontidning med lite salt, s j ä l v k l a r t görs havregrynsgröt på mjölk. Folk som gör sin gröt på vatten - jag kallar det självsanering, de kommer dö av i gröt-tristess. Jag har läst nånstans att det är en riktig åkomma.![]()