Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Jag ska dit :) Ska bli spännande, tävlingsdebut på mitt nya sto... Mycket, mycket spännande...
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Jag ska dit :) Ska bli spännande, tävlingsdebut på mitt nya sto... Mycket, mycket spännande...

Va kul! Då blir vi iaf några stycken. villken klass tänkte du tävla i?
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Nu har jag anmält mig på en lånad häst, tävlar Hallontölt senior. :p
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Nu har jag anmält mig på en lånad häst, tävlar Hallontölt senior. :p

jag palcerade mig själv i blåbärstölt senior. igentligen så har jag högre tankar en så om lilla snorri men inte om mig själv. Jag har aldrig tävlat och en av anledningarna är att jag blir så jäkla nervös när jag tävlar alltså jag menar riktigt äkligt nervöst oavsett om det bara är på skoj eller ej. Så kan inte jag hålla mina nerver på plats är jag rädd att snorri inte kommer att gå in på banan...
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

72 stycken anmälda! Flest i blåbärsklasserna har jag hört, men endå lite utspritt i alla klasser eller något sånt :p
ca ½ är elever från skolan :)

Vi ses på Söndag :D
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Hur gick det för er som var med och tävla. har ni bilder? har juh ingen aning om vilka ni var
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

JAG VAR MED :D

Jag red en skimmel i Hjotrontölt ungdom.. Uttagningen på 6.20 och finalen som jag vann på 6.70 :D Jag är så nööjd :D Var du med i finalen i blåbärstölten, jag var en av prisutdelarna;)
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

JAG VAR MED :D

Jag red en skimmel i Hjotrontölt ungdom.. Uttagningen på 6.20 och finalen som jag vann på 6.70 :D Jag är så nööjd :D Var du med i finalen i blåbärstölten, jag var en av prisutdelarna;)

Var det du som red skimmel. fy f*n va fint han gick! Näh jag vart aldrig med i finalen. snorri gjorde det bra med tanke på allt men tjejen som red bakom oss red in i oss med spö hela tiden och snorri är både folk rädd och spö rädd plus att hon skrämde snorri redan innan vi gick in på banan (hon skrek på sin häst och snorri tog åt sig) så han ville bara sticka av banan han:grin: men somsagt är nöjd med dagen i övrig.
Men grattis igen!
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Yees det va jag :D Åh Tack, han kändes superfin!:love:

Ahh okej, mjo det har hänt mig också, inte på vintertölt men på en vanlig tävling, det slutade med att min häst skenade och jag blev diskad för jag inte saktade av till skritt :grin: Meeeen Jag är nöjd med helgen, synd att det inte var bättre väder ;)
 
Sv: Vad behöver jag för en inofficiell tölt tävling?

Yees det va jag :D Åh Tack, han kändes superfin!:love:

Ahh okej, mjo det har hänt mig också, inte på vintertölt men på en vanlig tävling, det slutade med att min häst skenade och jag blev diskad för jag inte saktade av till skritt :grin: Meeeen Jag är nöjd med helgen, synd att det inte var bättre väder ;)

ah fast väder och väder jag va glad att det inte var -30 grader ja. men när jag väl red in på banan kan jag ova att jag var nog kall iallafall
 

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 518
Senast: As_Vegas
·
Islandshäst Har ridit islandshästarar vid flera tillfällen och det har varit riktigt kul när man fått en pigg häst med bra tölt och gångarter. Å så...
2
Svar
28
· Visningar
3 603
Senast: Elina8
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 601
Senast: zoowie
·
I
Dressyr Hej alla duktiga dressyrryttare! Jag skulle behöva lite tips... jag äger o rider nu för tiden islandshästar. Tränar dem genom...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Mow
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp