vad betalar ni för hestekraft ????

mag

Trådstartare
har köpt 4 säckar av min foderhästägare, och hon ringde igår och ville ha 2400 :- fast då ingick det försäkringen också, hade precis kommit hem från jobbet och var superstressad när hon ringde, men kännde att det var dyrt, vad betalar ni i försäkring ?? jag har en 11 årigt varmblod (travare) vad ca. skulle en "normal" försäkring gå på ???
 
Jag ger 180:-/säck Hestekraft.

Det beror ju på för hur lång tid du betalar försäkringen, är det för ett halvår så kan det ju stämma.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 711
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 077
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 260
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 126
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp