Bukefalos 28 år!

Vad för klänning passar min kroppstyp?

Nu vet jag att du sa att du inte gillar blått så mycket men denna är ju navy så det kanske funkar iaf:p

image1xl.jpg


Eller kanske denna?:)
image4xl.jpg
 
Den här som @Lovisaleonora tipsade om tycker jag var ursöt.
http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/tfnc-777/kimberley-dress-777271-286/

Dessutom @niphredil måste jag säga att du är SÅ HIMLA FIN i den svarta klänningen! :love: du är förvisso alltid tokfin, men du och den klänningen är fantastiska ihop :)

Och vad hände med den typ blå/röds klänningen som du funderade på att köpa i vintras till nyår? Köpte du någonsin den? :)
Först och främst: Tack för alla tips! :) Lite annorlunda mot vad jag brukar titta på men flera var fina, speciellt ryggarna! :) Och TACK, vad du är rar :love: Håller med om att den Lovisaleonora tippade om är snygg!

Vilken tänker du på för nyår? Minns faktiskt inte vad jag funderade på att köpa då men tror inte jag köpte nån speciell klänning i slutändan i alla fall.
 
Nu ska vi se :)

@Asko Återigen - tack för alla tips! Inga av dem är min typ av klänning dock :/ Förlåt för att jag är svår men vi har lite olika smak :)

@Emtherlia Ett par av dem har jag kikat på, men ingen av dem känns riktigt hundra. Den sista är dock sjukt snygg tycker jag!
 
Asos! Finns i en fin färg till också.

mvh har koll på hela sortimentet efter att ha gått igenom det flera gånger :p
Har även hittat vad som skulle vara min brudklänning om jag hade haft bröllop inplanerat. Går ju finfint det här! :p
 
Först och främst: Tack för alla tips! :) Lite annorlunda mot vad jag brukar titta på men flera var fina, speciellt ryggarna! :) Och TACK, vad du är rar :love: Håller med om att den Lovisaleonora tippade om är snygg!

Vilken tänker du på för nyår? Minns faktiskt inte vad jag funderade på att köpa då men tror inte jag köpte nån speciell klänning i slutändan i alla fall.

Tror det var kring nyår som vi diskuterade klänningar för det var någon som hette något i stil med skater dress och som var cool på ryggen men som du inte visste vilken färg du skulle ha och om den skulle vara för kort. Tror jag iaf :)

Och ja alltså, jag tänker att du är en sådan person som verkligen kan bära upp coola och annorlunda ryggar på klänningar! Och om ryggen är lite annorlunda så kanske det känns mer uppklätt även om framsidan är rätt enkel :) Dessutom inbillar jag mig att lufthål på ryggen är bra i sommarvärmen ;)

Men oavsett vad du väljer för klänning kommer du vara så himla fin!
 
Åh nej, nu började jag kolla på brudklänningar jag också :eek: Är glad att jag verkar ha en billig smak, allting (typ) som jag tycker om verkar vara bland det billigaste :D

Såå vackra :love::love::love:

Nu vill jag också se den bilden @niphredil :D
 

Liknande trådar

Äldre Tråd nummer ettusensjuhundrahundrasjuttiotre på temat, jag inser det. Men jag behöver lite inspiration! Jag ska nämligen på bröllop i...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
18 526
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp