Bukefalos 28 år!

Vad för klänning passar min kroppstyp?

@niphredil

Nu har jag absolut ingen aning om vad folk länkat tidigare i tråden, men här får du lite från mig (det var fan svårt att hitta fina klänningar just nu som inte är vita, de flesta ser ju ut som nattlinnen eller tält på bilderna, eller så är de typ rump-korta.)

image1xl.jpg

(LÄNK)

image1xl.jpg

(LÄNK)

image1xxl.jpg

(LÄNK)

image1xl.jpg

(LÄNK)

Du får hojta om jag är någorlunda rätt ute eller om jag är helt ute och cyklar :D Sållade aktivt bort alla väldigt ljusa och alla beige/creme-färgade klänningar och gick all in på färgglatt, kanske bör tilläggas.
Jättefina allesammans! Och jag gillade längden! :) Lägger in i min klännningsmapp. Tusen tack för hjälpen! :)
 
@niphredil Du har fått jättemånga fina förslag. Du behöver inte oroa dig för vilka klänningar du inte passar i. Som någon skrev tidigare: Du hade kunnat gå i säck och aska och ändå se snygg ut i det.

Du är på tok för hård mot dig själv. Välj en klänning som du tycker om och som passar din plånbok. Du kommer med största sannolikhet se helt fantastisk ut :)
@Tora Jag missade helt ditt inlägg. Vad otroligt snällt sagt, tack så jättemycket jättemycket! Det värmer verkligen :) :)

@niphredil : Kan vi byta kropp?!:love: Ursnygg är vad du är!
Men gulle tack! :love: Skickar över den imorgon! ;)
 
Vad bra! Den längden är en favorit hos mig så just den biten var väl ganska lätt ;)
:D Grejen är den att det är SÅ svårt tycker jag att hitta nåt som:

* Inte är vitt
* Inte nästan visar rumpan
* Inte ser ut som att jag ska på skolbal i USA
* Inte ser ut som en strandklänning
 
Här kommer några förslag! :)
image4xxl.jpg
Vart är den här tjusiga ifrån? Jag ska på bröllop på lördag och insåg precis att det planerade fodralet snarare framhäver än döljer en begynnande hemlig gravidkula. Klänningen ovan ser smusselvänlig ut :)

Mvh Miks
 
Väldigt mycket fint @Stjaerna !

Den knalliga gillade jag i modellen men den var lite knallig för mig. Men fin!

Den som finns tre färger finns inte i min storlek :(

Den blå var för blå och mörk tyckte jag, men snygg modell!

Den gröna gillade jag som fan! Men är så skeptisk till modellen framtill, är rädd att jag ska se superbredaxlad ut i den :(

Men sjukt fina allesammans :) :) Tusen tack!
 
PS: För faaaan. Dödssnygg :love: och din markerade midja är det första jag tänkte på när jag såg bilden. Den borde du framhäva!
:love:

Och TUSEN tack! Alla var fina men denna

62L69FMNT_large.jpg




62L69FMNT_2_large.jpg



var ju bara så :love: :love:

Tänkte inte ens på att titta hos Top Shop. Ska lätt gå förbi dem när jag är tillbaka i Sthlm! :) :)
 
Väldigt mycket fint @Stjaerna !

Den knalliga gillade jag i modellen men den var lite knallig för mig. Men fin!

Den som finns tre färger finns inte i min storlek :(

Den blå var för blå och mörk tyckte jag, men snygg modell!

Den gröna gillade jag som fan! Men är så skeptisk till modellen framtill, är rädd att jag ska se superbredaxlad ut i den :(

Men sjukt fina allesammans :) :) Tusen tack!

Roligt att du tyckte om dem! Ang. den gröna tror jag absolut inte att du hade sett bredaxlad ut i. Tvärtom, jag tror bara det folk med lite bredare axlar som man bära upp den klänningen bra :)
 
Roligt att du tyckte om dem! Ang. den gröna tror jag absolut inte att du hade sett bredaxlad ut i. Tvärtom, jag tror bara det folk med lite bredare axlar som man bära upp den klänningen bra :)
Jag är skeptisk faktiskt. Men ska fundera på saken!
 
Alltså vem kan ha på sig en sån här klänning?

image1xl.jpg



image2xl.jpg


Me no gets it.
 
Precis den klänningen tänkte jag "WOW vad cool den vore på Niffe" så fort jag öppnade länken! :)
:) :) Vad roligt, då kanske den är en hit! :)

Hittade för övrigt denna och blev KÄR men tänker att den kanske är lite väl loco för ett bröllop? Vad tycker master Killa?

image4xl.jpg



image2xl.jpg



Den ser väldigt mycket mer neon ut på videon där hon går på catwalken.
 
:) :) Vad roligt, då kanske den är en hit! :)

Hittade för övrigt denna och blev KÄR men tänker att den kanske är lite väl loco för ett bröllop? Vad tycker master Killa?

image4xl.jpg



image2xl.jpg



Den ser väldigt mycket mer neon ut på videon där hon går på catwalken.

Jag ser inte videon och förstår inte hur jag hittar den heller (har jag sagt att jag inte förstår spanska? ;)).

Hur som, jag tyckte den var jättefin och framförallt är det ett fint tecken om du blir kär i den! :) Det enda jag har emot den är att det verkar väldigt varmt med långärmat ;) Men annars är den som sagt jättefin!
 
Jag ser inte videon och förstår inte hur jag hittar den heller (har jag sagt att jag inte förstår spanska? ;)).

Hur som, jag tyckte den var jättefin och framförallt är det ett fint tecken om du blir kär i den! :) Det enda jag har emot den är att det verkar väldigt varmt med långärmat ;) Men annars är den som sagt jättefin!
Åh men sorry! :o Haha klicka på ver desfile (under bilden på klänningen) så ser du den! Och kika gärna, för den ser minst sagt mer disco ut på videon än på bilderna.

Och joo, långärmat kan vara väldigt varmt. Men den var så snygg i övrigt! :love:
 

Liknande trådar

Äldre Tråd nummer ettusensjuhundrahundrasjuttiotre på temat, jag inser det. Men jag behöver lite inspiration! Jag ska nämligen på bröllop i...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
18 347
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp