Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Det ar riktigt svinkallt och regnar hela dagen, men har sitter jag och lagger upp en ny stickning, ser fram emot i morgon nar det ska bli sol och fint igen och vi har festligheter for oss.
Life is good!
 
Trots huvudvärk så har jag lyckats spåra med vovvarna. Sivan gjorde sitt första spår någonsin och gjorde det klockrent. Leffe har inte spårat sen i höstas och var åxå jätteduktig. Nu ska min uppfödare försöka boka tid för anlagsprov 😬 jag är skitnervös men glad att det blir av äntligen
 
Myshäng vid stranden efter litet longerpass. Ingen is på sjön! 😍
IMG_4204.jpeg
 
Jag lät 32-åringen beta lite på gräsmattan utanför ridbanan vid utsläpp när jag plötsligt i ögonvrån ser shettisen göra ett seriöst rymningsförsök från sin hage. Slänger gammelmannens grimskaft över halsen på honom, lämnar honom på gräsmattan och kutar i väg med tuttarna skumpandes och försöker stoppa illbattingen. Får tag i rymlingen precis utanför hagen, släpar in honom i stallet och tänker "puh, det var nära! Vad duktig jag var nu!" Gör klart morgonsysslorna, sätter mig i bilen, börjar åka och... men vänta nu, har 32-åringen också rymt? Vad gör han på gräsmattan utanför ridbanan? 🧐🤔

Fick en sån där kärleksvåg till gamla kloka hästar som inte hetsar upp sig så mycket över saker oavsett vad människor hittar på. 🥰
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 242
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp