Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Jag har fått så usel kondis att jag blir anfådd av att springa till bussen och mitt knä har bråkat efter att jag gjorde 1 träningspass på min crosstrainer - så jag var missmodig som tusen när jag gick till simhallen.Men Jodå, jag klarar mitt simprov om en månad med marginal trots att jag fick kryssa kring långsamsimmare.
 
Kostade på mig nya skor!
1711652197737.png
 
Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte känns lika mörkt. För egen del känner jag att det är en bra idé för att livet just nu känns rätt så mörkt. Idén kom häromdagen, när jag lyckades hitta ett litet glädjeämne.



Så jag börjar. Hundarna jag har är av larmras, framförallt ena skäller innan hon ens vet att hon skäller ser det ut som. Men häromdagen så hade vi en sån trevlig promenad. Vi mötte både folk och andra hundar och ingen av hundarna skällde en enda gång :love::love: Den reaktivaste knorrade och muttrade lite, men det tycker jag är helt okej beteende. Hon måste ju få tala om att hon inte vill ha med den mötande hunden att göra.
Upptäckte att avkast kommit med ett nytt avsnitt och hade tid att lyssna.
 
Jag har gått på påskledigt, känns otroligt skönt med 4 dagars ledighet med absolut ingenting planerat.

Även att jag får ligga på samma kudde som min hund och bara mysa av att vara nära ❤️
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 487
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 238
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp