Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Träffat några släktingar som jag inte träffat på länge men nu var det som om vi plötsligt kommit närmare varandra utan att ens ha "jobbat på relationen". Haft lite kontakt på sociala media bara.
Kan det vara så enkelt? :)
 
Lånat kompisen dsg några timmar på eftermiddagen 😍 hundmys.
Och innan de varit lite i stallet med nämna vän och klappat lite och andats häst.
 

Bifogade filer

  • 20240407_160803.jpg
    20240407_160803.jpg
    160,9 KB · Visningar: 9
Kunde ta en liten promenad med en vän efter jobbet, och det var fortfarande sol och varmt! Dessutom var hon snäll att hålla koll på mina hundar utanför affären så att jag kunde smita in och köpa glass, istället för att behöva ge mig ut ännu en gång för att handla.

Är så sjukt trött nu och så väldigt sugen på glass, så just idag var det något av det snällaste hon kunde göra.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 120
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 499
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 253
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp