Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja Hahaha, ja det sägs att det är så! :rofl:
Det tog flera veckor innan jag ens sökte vård efter avramlingen på hästen (jag landade på bröstkorgen), gissa om jag fick skäll när jag väl gjorde det :o:D. Men då hade jag så ont så jag knappt kunde röra mig. Jag har ridförbud minst en månad till, åååh vad det kliar i fingrarna....... Jag lovade och ta det lugnt, och jag kan väl säga att det är extremt jobbigt haha.
 
Nu ser det snart vettigt ut i rummet igen. Undra om jag ska orka diska ikväll eller om jag tar det imorgon :confused:
 
@ainasoja Hahaha, ja det sägs att det är så! :rofl:
Det tog flera veckor innan jag ens sökte vård efter avramlingen på hästen (jag landade på bröstkorgen), gissa om jag fick skäll när jag väl gjorde det :o:D. Men då hade jag så ont så jag knappt kunde röra mig. Jag har ridförbud minst en månad till, åååh vad det kliar i fingrarna....... Jag lovade och ta det lugnt, och jag kan väl säga att det är extremt jobbigt haha.
Det är typ som det där att jag körde bil själv till gynakuten dagen efter mitt missfall. Väl där visade det sig att jag hade ett HB på typ 90, och ja, jag var nog lite skakis :angel: Fick en lite lätt utskällning om det av @Inte_Ung i lördags :D Då kontrade jag med min kollega som krossade foten på ett jobb på Ultuna i somras. Han åkte ambulans till Ackis, vägrade gips och fick sko istället, tjatade till sig att få skjuts tillbaka till Ultuna efteråt och körde lastbilen till firman ett par mil bort. Sen körde han hem sin privata bil från firman också, ytterligare några mil :D
 
Vi hästtjejer är fan inte normala nånstans :D Boendestödet förutsatte att jag hade varit hemma idag :confused: eh, nä? Det är så bökigt och jag hade ju bara en lastning :D

Var så förbannat omständigt att ta bussen ner till stan och byta där, gick snabbare att gå i snigeltakt, andnöd och yrsel :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 529
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
Svar
13
· Visningar
433
Senast: enough
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
14 373
Senast: em76
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
30 644
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp