Bukefalos 28 år!

Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
kan inte sluta tänka på hur mycket jag vill flytta :meh:
imorgon rings de till mäklaren o se om man får komma på visning :up:
hoppas hoppas hoppas...
 
Sitter och funderar på hur knepig jag är egentligen.
Jag har fyra brutna revben (ooops...som det kan bli) och fick för mig att jag absolut skulle hjälpa till med och stapla höbalar på 20 kg nu ikväll. Jag klättrade som en galning för att få dom dit dom skulle. Mina stallkompisar tyckte jag var lite dum i huvudet när jag stod och balanserade bredbent med fötterna på två tunna plankor 1,5 meter upp, betonggolv nedanför.
När dom plockade upp mobilerna för att ta bilder så sa jag att blir det några såna så flyttar jag och hästen. Haha, dom flög ner i fickorna fort igen :rofl:.
 
Sitter och funderar på hur knepig jag är egentligen.
Jag har fyra brutna revben (ooops...som det kan bli) och fick för mig att jag absolut skulle hjälpa till med och stapla höbalar på 20 kg nu ikväll. Jag klättrade som en galning för att få dom dit dom skulle. Mina stallkompisar tyckte jag var lite dum i huvudet när jag stod och balanserade bredbent med fötterna på två tunna plankor 1,5 meter upp, betonggolv nedanför.
När dom plockade upp mobilerna för att ta bilder så sa jag att blir det några såna så flyttar jag och hästen. Haha, dom flög ner i fickorna fort igen :rofl:.

Jen ingen är förvånad :angel:

Du är envis som synden!
 
Mugg används här, i mönstret "Svärdsjö" som Ica hade för några år sedan :D
Detta är min:

12243928_1138301736200671_757300417_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 278
Senast: zassoo
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
11 254
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
30 247
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 979
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp